EmilCowboy Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hei. er nå på utkikk etter bil. har lite peiling så lurte på om jeg kunne få litt tips her. - har lyst på en bil som skal koste i underkant av 20.000. - bilen skal helst ha gått under 200.000km. - at det er en billig bil og bruke og at jeg slipper minst mulig mekking. (må vel regne med litt uansett) - hengerfeste - helst stasjonsvogn. -modell- under 97-. - bilen skal brukes til både korte og lange turer. varighet, overkant 2 ca.ca.ca. kom med tips og bilmerker som kan passe disse behovene. Endret 26. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fikset litt på emnetittelen. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Japansk sier bare jeg. Spesielt toyota, mazda, mitsubishi(pass opp for rust her ) og annet japansk. Helst ikke nissan da jeg har hørt at disse ruster VELDIG mye veldig fort med mindre de er ordentlig beskyttet. Lenke til kommentar
essoen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Japansk eller tyske eller svenske biler Honda og Ford og Opel og Volvo og Toyota er mine tips Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Støtter japsebilær Ville gått for Mitsubishi Galant (men vær obs!) 94-97, Lancer fra rundt 95' eller Carisma 97' Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hva er grunnen til at biler som har passert 200.000km ikke er aktuelt? 200k er ikke langt for en bil av god kvalitet... Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 fordi personen kanskje skal ha bilen en stund ? viss du kjøper en som har kjørt 350 000 km holder den ikke i nærheten så lenge.. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 200k er jo et stykke, men eab har jo forsåvidt et poeng; en kvalitetsbil som følges opp kan fint gå opp mot 400k. Mercedes f.eks. Lenke til kommentar
eab Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 fordi personen kanskje skal ha bilen en stund ? viss du kjøper en som har kjørt 350 000 km holder den ikke i nærheten så lenge..Åja... Derfor jeg har kjørt 70k problemfire km med en bil som hadde passert 320k km da jeg overtok den? Jeg syns faktisk synd på dere som ser dere blind på km-stand... Menmen, det er ikke mitt tap. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 200k er jo et stykke, men eab har jo forsåvidt et poeng;en kvalitetsbil som følges opp kan fint gå opp mot 400k. Mercedes f.eks. mercedes kan gå over 1,000000km å den. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Poenget mitt var at reparasjoner fort kommer etter 200 000 km, du kan være heldig å få ingen, eller mye.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Alt kommer ann på hvordan bilen er vedlikeholdt og hvordan den er kjørt. Er blien langkjørt med høy km stand så kan den være i mye bedre stand enn en som bare er brukt til småturer(med kaldstarter og høyere slitasje på motor feks) og har lav km stand. Du stiller litt vanskelige krav her ts, men med de kriteriene ville jeg nok sett på japansk jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå