joen263 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei sann, Jeg og en gruppen har en norsk framføring på skolen til uka. Jeg lurte på om det var noen som husket en vits som ble fortalt til meg en gang. Denne vitsen handler om en person som er så dårlig til å skyte, at en annen mann eller en general ber personen om å skyte seg selv. Personen kommer tilbake litt etterpå, mannen spør "hvorfor er du her ennå?" Personen svarer: jeg bomma når jeg skulle skyte meg selv. Jeg vet det kanskje ikke forklarer så mye, men jeg håper det ringer noen bjeller. Setter pris på forslag Mvh. Monsterbedriften Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du kan jo poenget, det burde vel ikke være vanskligere enn å komme opp med fortellinga selv? Aldri hørt vitsen selv, prøv google. Lenke til kommentar
joen263 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Joa, men hadde vært fint o noen kunne hele vitsen Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg har tro på at du kan finne bedre vitser enn den uten å søke veldig lenge Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tror det var tre militærer som skulle skyte på blink. Den første skøyt og sa: Treff sir! Den andre skøyt og sa: Treff sir! Så skøyt den tredje og sa: Bom sir! Generalen blei sur, men ga mannen en sjanse til. Igjen skøyt han og sa: Bom sir. Generalen blei sur, og sa at han skulle gå ut i skogen å skyte seg selv. Etter litt kom han tilbake å sa: Bom sir! Tror den går noe i den duren. Har ikke hørt vitsen sjøl, men noen i klassen lagde et lite skuespill av den på en skoleavslutning for en del år tilbake. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Som sketch kan den nok fungere ja Lenke til kommentar
joen263 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Takk for svar :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå