hovero Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen som kan gi meg tips på drivere til det kortet, eventuelt løsninger på hvordan jeg skal få det til å fungere skikkelig? Sliter emd at maskina restarter/hopper ut av spill! Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Har du lasted ned nyeste driver hos Nvidia? Lenke til kommentar
hovero Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Alle de nyeste driverne er innstallert ja! Det som er litt snålt! Men skjer det samme uansett hvilke jeg har inne. Etter ca 3-5 min med spilling klikker alt..virker som etter eller annet minne greier går fult.... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Overoppheting? Hvor varm er CPU'en idle/under full load? Og ellers i kabinettet? Lenke til kommentar
hovero Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Hvordan får jeg sjekket det da? Bios eller fins det hjelpemidler? Og hva om det er problemet....what to do then? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Står i bios og i forskjellige hardware-programmer, som foreks. Speedfan. Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Noen som kan gi meg tips på drivere til det kortet, eventuelt løsninger på hvordan jeg skal få det til å fungere skikkelig? Sliter emd at maskina restarter/hopper ut av spill! kan jo mange grunner til det,men er det bare i spill dette skjer ? kan du ikke skrive hvilken hardware du har,og hvilken oppløsing du kjører spillene i. får du noe feilmelling da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå