Krupiii Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvilken synes du er best? Kommer til å bruke telefonen mest til å se på film, høre på musikk og bruke kamera Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Da venter du på SE X10. Best på kamera, musikk og sikkert flott til å se film på. Dette vet vi fra før av med SE.. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg tror omnia hd er telefonen å gå for hvis du har tenkt å se film =) Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Skulle til å si, HD2 er veien å gå hvis du skal se film. Men Omnia HD duger også. Omnia HD har bedre kontrast gjennom sin AMOLED-skjerm, så farge er mer rett(breathtaking!). Men så kommer HD2 med høyere oppløsning og 0,7" større skjerm (ikke kims! Det er fordømt merkbart!!). Omnia HD er bedre på kamera, - vesentlig bedre enn HD2! Omnia HD har bedre optikk, råere video, rettere lys på bilder, mindre grums i bilder, flere kamerainnstillinger, osv. The list goes on! Også er den unektelig raff med sin pianolakk på baksiden. HD2 stiller som nevnt med større skjerm, og jeg satt for litt over en time siden på en kafé når det gikk opp for meg hvor uendelig mye bedre surfeopplevelse jeg har med HD2 enn det jeg hadde med Omnia HD. Dette takket være bedre flyt, bedre oppløsning og større skjerm. Rett og slett deilig. Så spør du meg, må du sette deg ned å bestemme hva som er viktigst. Begge har klare fordeler, så jeg skjønner at du ber om hjelp til valget. Se signaturen min hvis du lurer på hva jeg har brukt som referanse for hvilket grunnlag jeg snakker fra. Lenke til kommentar
Krupiii Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Ja.. Vanskelig valg. Er det verdt å vente helt til februar da, eller når den kommer? SE X10 er vel på en måte en sammensetning av HTC HD2 og Samsung Omnia HD? kanskje verdt å vente isåfall Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nei, slettes ikke. Ok, hvis du ser på skjerm og kamera er den litt HD2 og litt Omnia HD. Men i bunnen er det Android, og oppå er det dritfet Sony Ericsson. Sjekk videoer på nettet! Lenke til kommentar
Krupiii Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Nei, slettes ikke. Ok, hvis du ser på skjerm og kamera er den litt HD2 og litt Omnia HD. Men i bunnen er det Android, og oppå er det dritfet Sony Ericsson. Sjekk videoer på nettet! Så du hadde venta? Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hey, jeg SPISER mobiler. Skulle egentlig ikke bytte fra HTC Hero før X10 kom, men se hva som skjedde... *stryker forsiktig på sin HD2* X10 er dog litt der framme. I februar, når den kommer, er det mulig jeg har fått en bedre demonstrasjon av softwarejobben SE har gjort på den. Slik jeg ser det nå har jeg større skjerm på HD2, og da er det et lite tilbakesteg å gå ned i size. Size is king... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå