Gå til innhold

Julegave til kjæreste.

Bolivar

Anbefalte innlegg

Heisann, snart jul og styr...

Eg er ein gut på 18 år som trenger julegavetips til kjæresten på 18 år... Hun er ikkje ei jente-jente, heller ei gutte-jente. Lite jåleri. Joggebukse og hettegenser til kvardags og moderat pynting til fest og andre arrangementer. Gal og spontan i en kombinasjon av litt beskjedenhet. Interersser er å slappe av... Glad i fyll, spesielt Captain Morgan Spiced Gold. Dette er favouritt drinken :) Kansje en sånn rekvisitt på siden hadde gjort seg.

Men ellers, vi er ikkje eit "puse" par. Blaute kommentarer sparer vi oss for. Vi er ganske reelle og er på samme måte til kvarandre som vi er MED venner. Uten kosen da såklart :) Alt sånn tar vi privat. Vi skiller oss ikkje ut blandt folk.

Litt om hun og litt om oss.

Har tenkt på smykke, men har akkurat kjøpt ho eit smykke, pluss det er ein stor klisje... Var innom BikBok forleden dag (Gud det var flaut, alarmen ringte på vei ut) og kjøpte ett fargerikt skjerf ho blei veldig gla i, til 10 månedersjubileum... (Kjøper sjeldent jubileumsgaver, men beveger meg ikkje over 100-200kr på dei dagane. Berre nokke smått søtt nokke, sokker, skjerf og slikt)

Parfyme fikk hun av meg for litt siden, dette var en sånn sesong parfyme (Escada Sunset Heat), vansklig å få tak i den no. Snart tom, meinar eg.

Så står egentlig ganske blankt. Vil ha noko kreativt, ikkje-klisje, genialt og samtidig noko som viser at eg er gla i ho. Litt pus må til :p Hihi :)

Prislapp på opp til 1000kr kansje?

Takker for alle svar! Håper på gode innspill :)

Endret av Hemene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...