power Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Sta er du Lett å fake da (irc tingen) Er bare det at jeg synes du blåser opp andres feil no så til de grader Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Sta er jeg, men har jeg feil innrømmer jeg det når jeg ser bevis eller blir overbevit. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hehehe...."vi har pingviner i pcèn"... fa*n for en go-sang det skal den ha håper på en ny version med litt mer "futt" i, kanskje noe el-gitar og noe _fet_ bass hadde gjort seg?? :wink: Lenke til kommentar
knatten Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 For en deilig sang! Har slitt halve dagen med å fixe forum-boxen, henta ny vifte og skrudd og styra, kommer tilbake på kontoret passe sliten, og får høre.... *fanfare* Linuxsangen! Passelig selvironisk, morsom tekst og en melodi som er klar for Grand Prix eller en eller annen revy-scene. Kjempelåt! Nå må jeg snart hjem å sette meg på terassen med en øl og gitar og sol og linuxsang.... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Hva er egentlig "Jazz Pluss Pluss"? Er det noen som har erfaring med dette programmet? Er veldig interessert ettorsom jeg driver med MIDI og musikkprodusksjon MarcelSB Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Det morsomaste skjedde då eg prøvde å spele av Linuxsangen første gong i Windows. Maskina krasja relativt hardt, fekk ei feilmelding som eg aldri har sett før... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Går glimrende her med windows 2000 og winamp 2.9 Satser på å legge inn Debian stable snart. Må bare gidde å åpne pc'en og bytte jumpere på diskene først. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Bra sang..og du blurpy........som på torsdagsklubben"det er gøy å være gay i spydeberg Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hmmm. sangen er jo kanskje nesten 2 år gammel, men like bra fortsatt .) Lenke til kommentar
whoi Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Bra sang..og du blurpy........som på torsdagsklubben"det er gøy å være gay i spydeberg Har hørt den et par ganger nå! Alle ser visst på Torsdagsklubben Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Bra sang..og du blurpy........som på torsdagsklubben"det er gøy å være gay i spydeberg Har hørt den et par ganger nå! Alle ser visst på Torsdagsklubben ikke ta d personli! Lenke til kommentar
whoi Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har hørt den et par ganger nå! Alle ser visst på Torsdagsklubben ikke ta d personli! Hehe, tar det ikke personlig 8) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Må få takke Velmont@EFnet som gjorde det mulig å spre denne fantastiske sangen videre.. Takktakk Men må nå si at det IKKE var jeg som lagde den, og det eneste jeg gjorde var å spre den til en liten kanal. Men så har den visst spredd seg videre ifra Con/Jubalon til forumet nå 8) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Genial sang Selv om jeg ikke bruker linux.... Fikk den forresten av Idiss for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå