Gå til innhold

Linuxsangen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart, ta et eksempel på at p4 2.4 800 drar en xp3000 så skal vi se på diskusjoner :lol:

Kan jo ta mange andre eksempler på linux personer som sier mye rart og. men artig er det se at når man først får de sure så begynner de faktisk slenge dritt. og etter en dag eller to så kommer de på privaten med en undskyldning. dette gjelder faktisk de fleste linux folkene jeg kjenner :) artig men sant, linux folket er noe for seg selv

Lenke til kommentar
Rart, ta et eksempel på at p4 2.4 800 drar en xp3000 så skal vi se på diskusjoner  :lol:  

Kan jo ta mange andre eksempler på linux personer som sier mye rart og. men artig er det se at når man først får de sure så begynner de faktisk slenge dritt. og etter en dag eller to så kommer de på privaten med en undskyldning. dette gjelder faktisk de fleste linux folkene jeg kjenner :) artig men sant, linux folket er noe for seg selv

Det er bra du har fantasi :lol:

Lenke til kommentar
Rart, ta et eksempel på at p4 2.4 800 drar en xp3000 så skal vi se på diskusjoner  :lol:  

Kan jo ta mange andre eksempler på linux personer som sier mye rart og. men artig er det se at når man først får de sure så begynner de faktisk slenge dritt. og etter en dag eller to så kommer de på privaten med en undskyldning. dette gjelder faktisk de fleste linux folkene jeg kjenner :) artig men sant, linux folket er noe for seg selv

 

Du må da alltid dra inn at du synes P4 er så mye bedre. Det er ikke det som intriserer når vi prater om en linux sang :wink:

 

(Og.. Linux folk er i alle fall riktige folk.. ikke 14tisser som sitter å sier omfg med winnuken sin. Mens de tror de er 1337 og 0wNz0®z, er linux folk høffelige. Igjenn, Linux er et bedre OS.. ;) )

Lenke til kommentar

(Og.. Linux folk er i alle fall riktige folk.. ikke 14tisser som sitter å sier omfg med winnuken sin. Mens de tror de er 1337 og 0wNz0®z, er linux folk høffelige. Igjenn, Linux er et bedre OS.. ;) )

Prøv deg på #linuxhelp.no og se hvor mange som skriver rtfm i minuttet :wink: Linuxfolket er ikke så spesielle, nerder er spesielle :D

Tøff sang. Hadde gjort seg med el-gitarerer da, artig med selvironien i starten.

Lenke til kommentar
Rart, ta et eksempel på at p4 2.4 800 drar en xp3000 så skal vi se på diskusjoner  :lol:  

Kan jo ta mange andre eksempler på linux personer som sier mye rart og. men artig er det se at når man først får de sure så begynner de faktisk slenge dritt. og etter en dag eller to så kommer de på privaten med en undskyldning. dette gjelder faktisk de fleste linux folkene jeg kjenner :) artig men sant, linux folket er noe for seg selv

Det er bra du har fantasi :lol:

fanta si? lol, har så mye bra logger, folk i klassen printa ut hang på veggen da dere diskuterte motor. alle bare gliser når de går forbi :D fantasi er når linux folka sier en crosser har mere Nm en en harley :lol:
Lenke til kommentar
Rart, ta et eksempel på at p4 2.4 800 drar en xp3000 så skal vi se på diskusjoner :lol:

Kan jo ta mange andre eksempler på linux personer som sier mye rart og. men artig er det se at når man først får de sure så begynner de faktisk slenge dritt. og etter en dag eller to så kommer de på privaten med en undskyldning. dette gjelder faktisk de fleste linux folkene jeg kjenner :) artig men sant, linux folket er noe for seg selv

Det er bra du har fantasi :lol:

fanta si? lol, har så mye bra logger, folk i klassen printa ut hang på veggen da dere diskuterte motor. alle bare gliser når de går forbi :D fantasi er når linux folka sier en crosser har mere Nm en en harley :lol:

 

Serlig når windows folket mener at så lenge man har høyt turtall.. Så kan en motor uten noen som helst form for styrke flytte seg...

 

Og igjenn.. Hva faen har dette med p4 drar amd .. og crossere.. og klassen din med linuxsangen å gjøre..?

Lenke til kommentar

hvis den var til meg så har jeg aldri sakt det :-) men artig de formlene du "hentet" fra boka di :lol:

Edit: prøvde bare si at harley/crosser går likefort. crossern vinner fordi den har mere turtall, men harleyen går nesten like fort men er sterkere. var vell kun en 10000 stk som skjønte den på irc. andre måtte hjem spørre pappa og bror :-)

Lenke til kommentar

Jeg veit jeg bæsja på leggen med det der.. Men du hakke rent mel i posen selv... forsatt.... Jeg tror ikke denne diskusjonen passer inn her....

Selvom jeg er meget iverig etter å putte inn ting her.. Siden du er så sta ;) Og paster inn alle andres feil utenom dine.... Har jeg noen gang sett deg innrømmet at du tok feil... nix... En tankevekker?

 

For jeg kan fortsatt ikke fatte hva dette har med LinuxSangen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...