MarcelSB Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Last ned linuxsangen nå! http://blackout.ath.cx/~frankcc/linuxsangen.mp3 Have phun MarcelSB Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Den er ganske enkelt genial! burde bli en hit-single i Norge Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Den er jo faktisk uber genial! Den måtte nesten ned den ja... Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ser ut til at linken er død. Eller er siden kun IE-kompatibel? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 .. det er ingen side, det er en mp3 Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ser ut til at linken er død. Eller er det siden kun IE-kompatibel? Ja, "Linuxsangen" virker kun i Windows. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ja, "Linuxsangen" virker kun i Windows. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Damn, den kom jeg ikke på i farta.. good one Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 *kremt* må jeg virkelig bruke smilyes for å fremheve ironi? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hoppesagåsa: Jepp, derfor vi har dem Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Må få takke Velmont@EFnet som gjorde det mulig å spre denne fantastiske sangen videre.. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 *kremt* må jeg virkelig bruke smilyes for å fremheve ironi? Vel, ironi over nettet er trasig. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Her er full tekst: En to, en to tre fir! *plop* Biooooong! Døh! Harru prøvd den siste kjernen eller? Må bare legge inn en patch først... Åssen, åssen virka det nye kortet? Nei, jeg må hente en ny driver... Døh! Nå erre en låt på gang her! Låt? Harru lastan ner eller? Den er lagd med Jazz pluss pluss vettu! Håhåhåh! *plop* Vi har ikke noe kjeledyr Katt og kanin, nei takk som byr! Ingen geiter og ingen ku. Om vi har no, så er det en GNU! Men vi elsker en liten fugl, svart og hvit og på nebbet gul! Tror du ikke de er sterke nok? Bare se når de svømmer i flokk! Ref: Vi har pingviiiiner i PC'en! Fugler hvite sier noe noe (?) for oss! Vi har Pingviiiner i PC'en! De sprer seg på nettet som virus i DOS! Vi har Pingviiiner i PC'en! Vi lever som hakkespetter i det free! Vi har Pingviiiner i PC'en! Nå tar vi det store grand-prix! Vi trenger ikke betale til Bill! Ingenting... For å tenne opp vår egen grill! Det fins disu (?) så går det i box! Det blir hett når vi fyrer med koks! Ja brennhett! Vil du spise må du bare ta! Kokebok må du gjerne ha... Men gi tilbake din egen rett, når vi deler så smaker det fett! Ref Men vi vil ikke kaste perler for svin... Syns du ikke min python er fin... Du trenger ikke danse samba med meeeeg, men nå er vi på vei! Ref Ref Ref *Fade Out* Enjoy MarcelSB Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen flinke må jo skrive gitartabs også, så kan vi ha skikkelig allsang rundt linuxburkene Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen flinke må jo skrive gitartabs også, så kan vi ha skikkelig allsang rundt linuxburkene Kunne gjort det, jeg.Men det er bare det at det ikke er gitar i den sangen. Men bass-gitar er det der... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Synes Windows-sanger til Weird Al fortsatt holde mål... Lenke til kommentar
maggen Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Fantastisk morsom Hadde litt problemer med linken, men her er en som funker ftp://ftp.itr.no/pub/music/linuxsangen.mp3 Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Fantastisk morsom Hadde litt problemer med linken, men her er en som funker ftp://ftp.itr.no/pub/music/linuxsangen.mp3 Hadde problemer med linken jeg også. Her er enda en link: http://www.stud.ntnu.no/~larstobi/audio/li...linuxsangen.mp3 Veldig morsom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå