neteland1 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 hei! eg har ein aprilia rs 125. 2007 modell. eg lurer på kva dyser som står i forgasseren på rs`en? eg har kjøpt meg eit effektannlegg av typen Jolly Moto Corsa. kva dyser er det som passer best til dette effektannlegget? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 hei! eg har ein aprilia rs 125. 2007 modell. eg lurer på kva dyser som står i forgasseren på rs`en? eg har kjøpt meg eit effektannlegg av typen Jolly Moto Corsa. kva dyser er det som passer best til dette effektannlegget? Er bare og sjekke i forgassern selv, du har kjøpt effektanlegg så du må bytte uansett ^^ Lenke til kommentar
neteland1 Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 hei! eg har ein aprilia rs 125. 2007 modell. eg lurer på kva dyser som står i forgasseren på rs`en? eg har kjøpt meg eit effektannlegg av typen Jolly Moto Corsa. kva dyser er det som passer best til dette effektannlegget? Er bare og sjekke i forgassern selv, du har kjøpt effektanlegg så du må bytte uansett ^^ kor masse må eg gå opp i størrelse på dysa sånn cirka då ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå