Gå til innhold

skal søke ks 2011,noen tips?

tangohotel

Anbefalte innlegg

er ei jente på 21 som har tenkt veldig lenge på å søke ks operativ, men er veldig redd for at jeg ikke kommer igjennom intervjuene siden jeg har hørt at de er veldig tøffe....

noen som vet litt hva det går i her?

jeg er en fryktelig aktiv jente, trent med gutter siden jeg var 8, og har hatt styrke trening 1 gang om dagen pluss lagsport eller kondis senere på dagen. så de fysiske kravene skal jeg nok klare lett. bor også sammen med en som har vært i HJK som jeg får trent en del med, men han sier ikke så veldig mye om hvordan opptakene er siden han ikke er helt glad i å snakke om slike ting.

derfor lurte jeg på om noen hadde noen tips å komme med til psykisk forberedelse før event opptak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ei jente på 21 som har tenkt veldig lenge på å søke ks operativ, men er veldig redd for at jeg ikke kommer igjennom intervjuene siden jeg har hørt at de er veldig tøffe....

noen som vet litt hva det går i her?

jeg er en fryktelig aktiv jente, trent med gutter siden jeg var 8, og har hatt styrke trening 1 gang om dagen pluss lagsport eller kondis senere på dagen. så de fysiske kravene skal jeg nok klare lett. bor også sammen med en som har vært i HJK som jeg får trent en del med, men han sier ikke så veldig mye om hvordan opptakene er siden han ikke er helt glad i å snakke om slike ting.

derfor lurte jeg på om noen hadde noen tips å komme med til psykisk forberedelse før event opptak?

Intervjuet er det minste du behøver å bekymre deg for. Jeg kjenner MANGE som har vært gjennom den mølla, og det er ingen som har opplevd intervjuet som ubehagelig eller psykisk vanskelig. Vær deg selv, ikke prøv å si noe du ikke kan stå inne for, svar på det de spør om og prøv å fremstå som en positiv person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...