tangohotel Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 er ei jente på 21 som har tenkt veldig lenge på å søke ks operativ, men er veldig redd for at jeg ikke kommer igjennom intervjuene siden jeg har hørt at de er veldig tøffe.... noen som vet litt hva det går i her? jeg er en fryktelig aktiv jente, trent med gutter siden jeg var 8, og har hatt styrke trening 1 gang om dagen pluss lagsport eller kondis senere på dagen. så de fysiske kravene skal jeg nok klare lett. bor også sammen med en som har vært i HJK som jeg får trent en del med, men han sier ikke så veldig mye om hvordan opptakene er siden han ikke er helt glad i å snakke om slike ting. derfor lurte jeg på om noen hadde noen tips å komme med til psykisk forberedelse før event opptak? Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 er ei jente på 21 som har tenkt veldig lenge på å søke ks operativ, men er veldig redd for at jeg ikke kommer igjennom intervjuene siden jeg har hørt at de er veldig tøffe.... noen som vet litt hva det går i her? jeg er en fryktelig aktiv jente, trent med gutter siden jeg var 8, og har hatt styrke trening 1 gang om dagen pluss lagsport eller kondis senere på dagen. så de fysiske kravene skal jeg nok klare lett. bor også sammen med en som har vært i HJK som jeg får trent en del med, men han sier ikke så veldig mye om hvordan opptakene er siden han ikke er helt glad i å snakke om slike ting. derfor lurte jeg på om noen hadde noen tips å komme med til psykisk forberedelse før event opptak? Intervjuet er det minste du behøver å bekymre deg for. Jeg kjenner MANGE som har vært gjennom den mølla, og det er ingen som har opplevd intervjuet som ubehagelig eller psykisk vanskelig. Vær deg selv, ikke prøv å si noe du ikke kan stå inne for, svar på det de spør om og prøv å fremstå som en positiv person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå