Sewero Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg skal/vil ha samsung, har en for kjærlighet for de. - Prisklasse: 0-3999 (per skjerm). - Ikke widescreen (viss det finns noen samsunger uten nå da). - Sort (Helst piano lakk look-a-like). - 17 - 22". Dette er kravene jeg kommer på nå Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Denne 23" fra Samsung, passer alle spesifikasjonene, men det er således en widescreen modell. Hvorfor er ikke dette ønskelig? Det er meget behagelig å se på film og spille spill på en widescreen. Har to av disse selv, de har sunket en del i pris siden jeg kjøpte de. Skjermen er meget bra. Meget god lysstyrke, god farge (men belag deg på å bruke litt tid på innstillingene), lav MS (spiller spill helt uten etterslep) og flott finish. Anbefales. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Widescreen har jeg aldri likt, derfor vil jeg ikke ha det. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Aha. Så det er ikke noen teknisk grunn til dette? Vel, vel.. Anbefaler uansett skjermen. Det er ikke så lett å ikke finne skjermer som ikke er widescreen til PC. Særs ikke som oppfyller stadig bredere krav til spesifikasjoner og ytelse. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvor bra kvalifikasjoner de har, har ikke så mye å si for meg. Sitter nå med en Samsung SyncMaster 913v, hadde de solgt den fortsatt og i sort hadde jeg kjøpt 2 slike, men det gjør de dessverre ikke Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Markedet for 4:3 skjermer er stort sett steindødt, men denne fra Dell selges fortsatt, og er en av de beste 4:3 skjermene som er laget. Dell UltraSharp 2007FP, 3.199,- https://prisguiden.no/produkt/42710 Snart 4 års jubileum også =) Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Denne 23" fra Samsung, passer alle spesifikasjonene, men det er således en widescreen modell. Hvorfor er ikke dette ønskelig? Det er meget behagelig å se på film og spille spill på en widescreen. Har to av disse selv, de har sunket en del i pris siden jeg kjøpte de. Skjermen er meget bra. Meget god lysstyrke, god farge (men belag deg på å bruke litt tid på innstillingene), lav MS (spiller spill helt uten etterslep) og flott finish. Anbefales. best <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå