marti9 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei. Det nærmer seg jul, og da er jo Wii-spill en aktuell julegave. Men jeg har ikke fulgt så mye med på Wii-spill-fronten i det siste. Derfor tenkte jeg at det var noen her som kunne hjelpe meg med å finne et gøy spill. Han jeg har tenkt å gi det til er 11 år. Han er interessert i Star Wars. Derfor hadde jeg tenkt på "Star Wars The Clone Wars: Republic Heroes", men så flere steder at det hadde fått dårlig karakter og jeg synes heller ikke det så så spennende ut på filmer (f.eks. youtube). Men er det noen som har andre forslag til gode spill til broren min? Lenke til kommentar
colert Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Star wars: The force unleashed har fått nogenlunde bra kritikker. Fikk 7/10 hos ign.com som er egentlig ganske bra. Ellers så har du wii sports resort også som skal være et bra spill. Kan ellers anbefale madden nfl til wii, spesielt hvis du liker amerikansk fotball. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Star wars: The force unleashed har fått nogenlunde bra kritikker. Fikk 7/10 hos ign.com som er egentlig ganske bra. Ellers så har du wii sports resort også som skal være et bra spill. Kan ellers anbefale madden nfl til wii, spesielt hvis du liker amerikansk fotball. Takker. Tror ikke amerikansk fotball er aktuelt, men takk for tipset Anbefaler du "Star Wars: The Force Unleashed"? Lenke til kommentar
colert Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Star wars: The force unleashed har fått nogenlunde bra kritikker. Fikk 7/10 hos ign.com som er egentlig ganske bra. Ellers så har du wii sports resort også som skal være et bra spill. Kan ellers anbefale madden nfl til wii, spesielt hvis du liker amerikansk fotball. Takker. Tror ikke amerikansk fotball er aktuelt, men takk for tipset Anbefaler du "Star Wars: The Force Unleashed"? Har ikke spilt det selv, men du kan gjøre opp din egen mening her er den skrevne anmeldelsen hos ign, og her er videoanmeldelsen også fra ign.com. Her er en link til nedtellingen av de 25 beste spillene til wii som ign har prøvd. Her er julegavetips fra gametreailers.com til wii'en. Håper det var til hjelp. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Star wars the force unleashed er et godt spill ellers har du jo andre type spill som mario kart,super mario bros, Zelda o.l som er veldig artig Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Om han liker Mario, så er New Super Mario Bros. Wii et spill du definitivt burde kjøpe til ham, om han ikke alt har det da. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Mario Galaxy og New Super Mario Bros. er begge bankers. Ellers er Super Smash Brawl og Zelda to gode alternativ. Men Mario er uansett en sikker vinner. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Mario Galaxy og New Super Mario Bros. er begge bankers. Ellers er Super Smash Brawl og Zelda to gode alternativ. Men Mario er uansett en sikker vinner. Vi har Mario Galaxy. Genialt spill De andre nevnte er på listen over aktuelle spill Takker Lenke til kommentar
colert Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Metroid prime triology er kanskje det beste tipset. Du får alle de tre siste metroid prime spillene i en og samme boks, og de to metroidspillene til gamecuben funker nå på wii-en, + prisen på herligheten er det samme som for et spill til wii-en. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har The Force Unleashed på DSen, og bortsett fra en irriterende boss er det ganske morsomt. Super Mario Bros Wii er også meget bra, selv om jeg helt klart foretrekker DS og Giana Sisters. Zelda er bra, men langt fra det beste spillet jeg hadde. Endte opp med å selge det før jeg fullførte det. Zak & Wiki har også fått meget bra kritikker, men jeg har ikke fått prøvd det selv ennå. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har The Force Unleashed på DSen, og bortsett fra en irriterende boss er det ganske morsomt. Super Mario Bros Wii er også meget bra, selv om jeg helt klart foretrekker DS og Giana Sisters. Zelda er bra, men langt fra det beste spillet jeg hadde. Endte opp med å selge det før jeg fullførte det. 1 Zak & Wiki har også fått meget bra kritikker, men jeg har ikke fått prøvd det selv ennå.2 1 Jasså 2 Jeg har det, det er greit, men kan være utrolig vannskelig. Ville ikke kjøpt det igjen Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Metroid prime triology er kanskje det beste tipset. Du får alle de tre siste metroid prime spillene i en og samme boks, og de to metroidspillene til gamecuben funker nå på wii-en, + prisen på herligheten er det samme som for et spill til wii-en. Enig med han, også. Veldig mye for pengene, så lenge dere ikke har de gamle spilla til GameCube da. Kjøper du dette får du tre gode spill til prisen av ett. Altså en hel triologi! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Zelda: Twilight Princess var bra, men for ensformig i lengden for meg. Phantom Hourglass på DS var også bra, men ble svært lei av å måtte sloss meg ned gjennom de første brettene i templet til Ocean King hver bidige gang jeg skulle litt lengre ned. Hvorfor er det mulig å teleporte opp, men ikke ned igjen? Edit: Litt off-topic, men noen som vet om det er noe lignende i Zelda: Spirit Tracks? Det kommer om noen få dager, men anmeldelsene er allerede ute. Edge (bladet) gav det 8/10. Endret 8. desember 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå