sttrons Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Et bilde fra thailandsturen jeg just var på. kommer sikkert flere etterhvert. kritikk ønskes. Edit: fandens proof colors jeg alltid skal glemme å sette på Endret 26. november 2009 av sttrons Lenke til kommentar
Patrick80 Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Vet ikke helt hva jeg skal si om dette... Skjønner ikke helt hvorfor den taxien har beholdt fargen. Det e jo bare en helt vanlig bil en mengde andre biler. Jeg kikker rundt på bildet, men finner ikke noe av interesse. Beklager! Lenke til kommentar
bechen Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Hmm.. Litt uenig med Patrick80, likte bilde, men bare hvis det er fullt svart/hvit. Har ikke sansen for svart/hvit med en farge. Føler det er forstyrrende.... Er litt mer glad i klassiske fotografi:) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Likte det, den røde bilen dro oppmerksomheten ned fra tunellen(?) og bort på bilene Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 28. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 takker for kritikk, virrer litt selv mellom farge ikke farge. fargen er lagt på, nemmelig for å trekke øynene ned på trafikken. det ble den bilen, fordi den er i det gylne snittet. effekten ville bli best der, konkluderte jeg med =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Synes bildet i seg selv er helt greit, og er veldig glad i svart/hvitt med selektiv farge (eller hva det heter ), men om noe skal beholde fargen, bør det være noe mer interessant, og du bør gjør det litt mer ordentlig. Grensa mellom svarthvitt og farge ble litt dårlig gjennomført synes jeg Tror det ville blitt bedre helt svarthvitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå