Gjest Guest_hmm_* Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg er en gutt på 16 som nettopp har begynt på videregående. Jeg har det problemet at jeg vet ikke helt hva andre folk synes om meg. Det som får meg til å tvile er at selv om jeg er gode venner med en del, og snakker mye med folk på skolen, får dem til å le osv. så er det nesten ingen som har med meg å gjøre utenfor skolen. Den eneste sosiale kontakten jeg har i fritiden er via chatteprogrammer som MSN. Jeg tror ikke jeg har hatt en eneste kompis på besøk på minst et år. Jeg går noen ganger på LAN og spiller paintball med folk, men aldri fordi jeg blir invitert, bare fordi jeg bestemmer meg for å gå selv. Det er så stor kontrast på skole og fritid at jeg aner bare ikke. Er jeg upopulær eller er det noe annet som er galt? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tar du noe særlig initiativ til å finne på noe på fritiden? Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvis du har vært inaktiv på mobilen i noen år kan det være en grunn. Hvis du ber folk med på kino, rsesturant, eller andre ting og viser at du liker å være sosial vil det nok snu rimelig fort. Men det er viktig at man svarer på mobilen, ganske mye går over der når det kommer til invitasjoner og planer. Hvis du er vanskelig å få tak i vil ikke folk gidde å prøve etterhvert vet du Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmm_* Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvis du har vært inaktiv på mobilen i noen år kan det være en grunn. Hvis du ber folk med på kino, rsesturant, eller andre ting og viser at du liker å være sosial vil det nok snu rimelig fort. Men det er viktig at man svarer på mobilen, ganske mye går over der når det kommer til invitasjoner og planer. Hvis du er vanskelig å få tak i vil ikke folk gidde å prøve etterhvert vet du Er du synsk?? Bruker mobilen veldig lite ja. Men trodde egentlig det var på grunn av mangelen på action i fritiden og ikke grunnen. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 det var vell egentlig basert på ett skudd i blinde. Men min erfaring er at man må være tilgjengelig for å være sosial Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kom deg på de festene som er på større lokaler, enten om de er åpne eller om det er liste. Finn ut noen andre som skal dit som går på skolen din (du trenger ikke nødvendigvis dra dit sammen med dem, men da blir det ikke kleint om du kommer alene og er med dem hele kvelden). Kjøp deg et par bokser med sosialholdige drikker, alla øl. Drikk, drit deg litt ut og vær flørtete. Unngå å spy in public. Poenget er at du skal vise at du er keen på å være sosial i helgene, for det vil du innerst inne. Så lenge du har møtt de på skolen din på en fest en gang så blir de mer inkluderende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå