inaktiv000 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvis vi åpner ei vinflaske til middag, blir det enten til at vinen må kastes senere fordi den blir sur, eller at jeg sitter og drikker meg småsnurrete for meg selv utover kvelden... Har hørt om småkartonger med vin, er det noe særlig? Eller er vanlig pappvin fasiten? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Pappvin holder seg stort sett bra ja. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 En vanlig vinflaske tåler fint at du åpner den en dag og drikker halvparten og setter resten i kjøleskapet til dagen etter. Vil du oppbevare en åpnet flaske lenger enn en dag, anbefaler jeg en vakuumpumpe. Koster litt over en hundrelapp og da holder vinen seg fint i en uke. De vinene som kommer i små kartonger er ikke noe særlig. Bag-in-box er greit nok, men kartonger mindre enn to liter har ikke 'bagen' og holder seg mye dårligere. I tillegg er det bare søppel som tappes på "juicekartongene". Lenke til kommentar
iverksatt_tilltak Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Halvér mengden av alt og bytt ut juicen med rødvin. http://snakk.klikk.no/Mat/Default.aspx?Sea...amp;Sort=rating Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja, de selger halvflasker på polet. 37,5 dl. Perfekt for en person og drikke opp. *hikk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå