Mikkodemuz Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei! Jeg trenger utendørs juletrebelysning til et tre på omtrent 12-15 meter. Jeg har søkt en del på nettet uten hell, det jeg finner er for smått og mer til belysning av busker o.l. Det er en tradisjon i vår bydel å ha et slikt tre, men belysningen vi har brukt tidligere er dessverre ikke brukbart lenger. Jeg lurte derfor på om det er noen her som vet hvor jeg kan få tak i juletrebelysning som kan brukes utendørs og er stort nok til å lyse opp et tre på 12-15 meter? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) System Expo kanskje, kan bygges ut. De har solgt det på Skeidar, har ikke vært innom i år, men de har det sikkert. De har også noe på Netonnet SystemExpo Endret 27. november 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Deal Extreme selger vel opp i mot 50 meter.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Plantasjen har et system som kan bygges på, men jeg vet ikke hvor langt man kan bygge. Innbiller meg at hver modul er 2-3 meter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå