CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Definitivt det beste Lynch har gjort. Og jeg elsker nesten Eraserhead. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nå har jeg sett denne over 20 ganger siden jeg fant den i går. Audrey Horne er magisk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tidenes beste serie, men som jeg samtidig ikke kommer til å orke å se igjen. Psykisk påkjenning, rett og slett. Orker ikke tanken på å se Bob igjen. Grøss! Lenke til kommentar
frds Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Virkelig en av de beste seriene. Blir nok et gjensyn med Twin Peaks i julen! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nå har jeg nettopp begynt på serien, og jeg må bare si at jeg elsker Twin Peaks. En perfekt fjellby jeg kunne tenkt meg å bo i. Spent på å se hva som skjer videre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Har selv fire episoder igjen. Begynner nå. Lenke til kommentar
Raoul Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Definitivt en av mine favorittserier. Oppdaget den selv ganske sent, for ca. et par år siden. Husker foreldrene mine så på den når jeg var liten, og at det alltid lå en VHS-opptakskasett med Twin Peaks påskrevet i stuen. Og siden foreldrene mine var ihugga tilhengere av denne serien, tippet jeg at det var en noe mer "normal" kriminalfortelling, da jeg ikke helt så for meg de som typene til å se på en slik serie. Har vel sett serien 3 og en halv gang, siden jeg først oppdaget den og savner en serie som kan fange meg på samme måten som denne gjorde. Den serien som kommer nærmest må være Carnivàle. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Samme dvergen i Carnivale som i Twin Peaks også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Sett siste episode nå..Fytti helvete for en avslutning.. Verdens beste serie, uten tvil... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Samme dvergen i Carnivale som i Twin Peaks også. Var fint at skaperne av Carnivàle ga Anderson muligheten til å gjøre noe nytt. Han levde litt for lenge på Twin Peaks. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Prøver å få litt liv i denne tråden igjen. Kjøpte meg Twin Peaks gold boxen her om dagen og startet å se serien på nytt i går. Hadde glemt hvor enormt bra stemning den gir, utvilsomt en av de beste seriene noensinne! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Etter mye skryting (spesielt fra CypheroN) skaffet jeg meg boksen for noen uker siden, og har siden det sett en episode på senga før jeg går til sengs. For en herlig sengekos! Fantastisk stemning gjennom hele serien. Ligger hele tia en uggen følelse under det hele, og det med tanke på hvor "varmt" alt er filmet, det oser jo av farger og varmhet, men alikevel er det et jævli bakteppe. Sesong 1 var helt klart best, og syntes det blei en "downer" etter at morderen ble avslørt. Lå å vaka litt før det blei litt mer spennede i sesong 2. Var ikke så fan av Windom Earl-greia, virka litt "teit". Fy steike så ekkelt det har vært under noen episoder, fikk nesten hjertetstopp når Maddy ser Bob krype opp bak vinduet og opp på sofaen, da måtte jeg nesten ta en liten pause. Siste episode var ekstremt spennende, sitter nå med et "fy faen... dette var genialt" etter å ha sett Cooper slå hodet inn i speilet og vi ser Bob igjen. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har sett hele serien seks eller syv ganger siden jeg kjøpte den for et par år siden. Er helt avhengig, og det blir nesten bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den. Spenningsmomentet er selvsagt borte, men jeg elsker karakterene, og det er de som gjør Twin Peaks så ufattelig unikt for meg. Stemningen, plottet og musikken er helt fantastisk, men uten de herlige karikaturene hadde jeg ikke orket å se serien såpass mange ganger som jeg har gjort. Tror jeg starter opp igjen i kveld - herlig, inspirerende lesning! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 For spesielt interesserte: Dual Spires - Psych Twin Peaks Tribute Episode http://www.youtube.com/watch?v=1VhWDZrvvUo Litt morsomt å se eldre utgaver av: Sheryl Lee (Laura Palmer / Maddy Ferguson) Dana Ashbrook (Bobby Briggs) Sherilyn Fenn (Audrey Horne) Ray Wise (Leland Palmer) Robyn Lively (Lana Budding Milford) Lenny Von Dohlen (Harold Smith) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå