Gå til innhold

Twin Peaks - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett hele serien engang, og må si dette er uten tvil den beste serien eg noengang har sett.

For en Atmosfære, helt ubeskrivelig herlig serie.

Har hele Twin Peaks boksen og har tenkt til og starte fra episode 1 igjenn i kveld og ta en episode hver kveld fremover. Alle bør se denne serien minst engang! :)

Lenke til kommentar
Omvendt vel?

Nei, jeg foretrekker sesong to. Det er som med det meste av Lynch. Første halvdel er normal, andre er... vel, Lynch-et. Nå vet jeg ikke hvor mye han var med i andre del (selv om han spiller i serien), men andre halvdel gjør Twin Peaks til det det ble. Første er på mange måter bare en svært bra såpeserie. Andre halvdel er... vel, en Lynch-serie. ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Sorry, men det er jo omvendt? Første halvdel er om Laura Paulmer og et stort mysterie. Så får vi vite det, og det blir mer "små-problemer" og såpeserie fra ep 16-17 ca og utover (har ikke sett ferdig så vet ikke mer ....)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Twin Peaks er en av mine favorittserier. Ser serien for andre gang i disse dager. Elsker hele Twin Peaks-samfunnet og alle de herlige karakterene som bor der. Serien er på sitt beste i de episodene hvor det blir skikkelig surrealt og Lynch-isk.

Det er en underliggende forstyrrende atmosfære nesten gjennom hele serien. Uglene, trærne om natten, gatelyktene som skifter fra grønt til rødt osv. Fantastisk.

Endret av Speik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...