*mOrpHeus* Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg vurderer det å bygge ut pc'en slik at deg går an å oc'e. Har funnet at det er en kjøpe pc som har låst bios...er det da mulig å kjøpe nytt HK men beholde ting som cpu...minne...vifter...cd+dvd....hd...osv...? :o Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jaja..du må bare ta litt research på hovedkort og ram etc.. Kjør AIDA32 eller SisoftSandra, skriv ned infoen om systemet så let;) Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Er skjermkortet ditt både Ti(tanium) og MX...? Lenke til kommentar
*mOrpHeus* Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 tror det ja..eller kanskje ikke :oops: jeg bare rabla det ned isted ass mester på tastissen vett...men det går altså ann å bruke min gamle P4 cpu i et nytt hk?og rammen også? det ville vært fint med litt svar på akkurat dette.. Lenke til kommentar
HowwyB Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Du kan det, men da må det nye hk være kompatibelt med cpu og ram. Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 tror det ja..eller kanskje ikke :oops: jeg bare rabla det ned isted ass mester på tastissen vett...men det går altså ann å bruke min gamle P4 cpu i et nytt hk?og rammen også? det ville vært fint med litt svar på akkurat dette.. litt OFFTOPIC: Hvorfor har du en slik signatur?? P4 1500@1500 ?? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 tror det ja..eller kanskje ikke :oops: jeg bare rabla det ned isted ass mester på tastissen vett...men det går altså ann å bruke min gamle P4 cpu i et nytt hk?og rammen også? det ville vært fint med litt svar på akkurat dette.. jepp det funker men du må skjekke om HK støtter cpu osv Lenke til kommentar
*mOrpHeus* Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 cossie..hvrofor bryr du deg...ok...så hvsi jeg sørger for at jeg kjøper socket 478 osv...blablabla så funker det?? yeah...tak for all hjelp Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Er du sikker på at p4 din er 478, kan og være 423. Som Xander^ sa kan du installere aida32 da finner du ut mye om din pc. http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Lat ned: AIDA32 - Enterprise System Information. Lenke til kommentar
*mOrpHeus* Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 ja er 150 % sikker på at cpu socket er 478...har sjekket med aida... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå