Patney Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Persona 4 (PS2) Batman: Arkham Asylum (360/PS3) Left 4 Dead 2 (PC/360) Det er de eneste jeg føler at folk må få spilt i år. Det har egentlig vært et godt spillår, men jeg sitter igjen med en merkelig, tom følelse. Leo_Khenir, Fallout 3 er fra 2008. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Risen (på pc) Ingen flere "must have" for min del:) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) 1. Uncharted 2 Among Thieves 2. Empire: Total War 3. FIFA 10 4. Call of Juarez Bound in Blood 5. Assassin's Creed 2/ Call of Duty Modern Warefare 2 Endret 22. desember 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 1. Call of duty: Modern warfare 2 multiplayer 2. Assassins creed 2 3. Call of duty: Modern warfare 2 singleplayer (jævlig bra historie) 4. Fifa 10 det var vel det :> noen spill tips forresten? Lenke til kommentar
wizardone Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fantastisk og SKANDALØST!! 1. KILLZONE 2 (SELVFØLGELIG, selv om ingen andre har tatt det med??????....) 2. ASSASSIN`S CREED 2 3. COD: MW2 4. MOTORSTORM: ARCTIC EDGE (PSP) 5. UNCHARTED 2: AMONG THIEVES Skuffet over dere som spiller PS3, og ikke har tatt med KZ2.. dette spillet var fantastisk. Enspillerdelen var nydelig, godt laget, og ikke minst utfordrende på "ELITE". Flerspiller var ennå bedre, og ikke langt fra på høyde med MW2. Ellers stort sett enig. AC2, MW2 og U2 skal selvsagt på listen. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Vil ikke si at KZ 2 er et must have, bra grafikk og grei historie syns jeg. Mine must have 2009 1. Uncharted 2 2. Assassins Creed 2 3. Batman: Arkham Asylum 4. Prototype 5. Smackdown Vs. Raw 2010/Skate 2 Følte ikke at MW 2 var et must have for min del egentlig. Endret 22. desember 2009 av Burny Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fantastisk og SKANDALØST!! 1. KILLZONE 2 (SELVFØLGELIG, selv om ingen andre har tatt det med??????....) 2. ASSASSIN`S CREED 2 3. COD: MW2 4. MOTORSTORM: ARCTIC EDGE (PSP) 5. UNCHARTED 2: AMONG THIEVES Skuffet over dere som spiller PS3, og ikke har tatt med KZ2.. dette spillet var fantastisk. Enspillerdelen var nydelig, godt laget, og ikke minst utfordrende på "ELITE". Flerspiller var ennå bedre, og ikke langt fra på høyde med MW2. Kjedelig, generisk, grå shooter etc Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) kan bare ikke fatte hvordan folk kan si MW2 er bra hvis man har spillt MW1. MW2 gjorde jo feil på alle punkter MW1 gjorde det bra. er jo utallige feil som dem ikke gidder å rette på og mange feil dem ikke får fiksa siden det er en konsoll port. xbox og ps3 eiere vil jeg tro ikke bryr seg så mye, men vil tro flesteparten av oss md PC som liker å ha litt å velge i syns MW2 er langt nede på lista på 2009 must have. i år så er vel lista mi: Uncharted 2. Killzone 2. Tekken 6. Forza 3. Left 4 Dead 2. Call of Juarez 2. Endret 25. desember 2009 av Timmeyh Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) 1. Dragon Age Origins (PC) 2. Uncharted 2 3. New Super Mario Bros Wii 4. Demons Souls 5. Batman: Arkham Asylum - Ferske klassikkere som også vil få nye spillere om 10 år. Endret 25. desember 2009 av -kai- Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vil ikke si at KZ 2 er et must have, bra grafikk og grei historie syns jeg. Beklager, men fikk meg en latter der. Skjønner jo hva du mener, men det kan fort tolkes som "Det har bra grafikk og grei historie, derfor er det ikke et must have. Hadde det hatt dårlig grafikk og null historie, derimot..." Aner ikke om det er tatt med, men Lego Indiana Jones 2 er et must-have for oss som elsker casual spill og spill vi kan spille sammen med noen (f.eks dama). Greit halve spillet er Crystal Skull, men det er stort sett bare de bra bitene fra den møkkafilmen. Og greit nok er andre halvdel basert på de samme tre filmene som Lego Indy 1, men brettene er nye. Dessuten er det veldig mye å åpne opp, så vi har litt å bryne oss på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå