Gå til innhold

VOSS vann i Trondheim


ttttt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig greia med dette vannet? Så det kosta 40kr eller noe for en flaske. Flasken var jo stilig, men er det noe spesielt med selve vannet? Annet enn at det er fra Voss selvsagt.

 

Redigert: etter litt googling så fant jeg ut at det ikke er noe spesielt med det, og at det ikke er fra Voss. For øvrig så jeg flasken på Ultra i Oslo.

Endret av raid2
Lenke til kommentar
Hva er egentlig greia med dette vannet? Så det kosta 40kr eller noe for en flaske. Flasken var jo stilig, men er det noe spesielt med selve vannet? Annet enn at det er fra Voss selvsagt.

 

Redigert: etter litt googling så fant jeg ut at det ikke er noe spesielt med det, og at det ikke er fra Voss. For øvrig så jeg flasken på Ultra i Oslo.

Nei, etter det jeg har hørt så er det samme vann som de får i krana i området der det blir tappet... så egentlig betaler du masse peng for en fancy flaske!

Lenke til kommentar
Man kan si hva man vil om vannet og flaska, men de som fant på dette fortjener å bli genierklært.

 

Eller lynsjet...

 

http://oslopuls.aftenposten.no/restaurant_...ticle302253.ece

 

Dette er et produkt jeg håper at går skikkelig på trynet.

Kynisk, ja så absolutt. Moralsk på kanten er det også.

 

Men her er det en som ser sitt snitt til å tjene penger på folks dumskap, det er jo bare vår egen skyld om han tjener på dette.

Lenke til kommentar

Voss-folka selger ikke vann, de selger et luksusimage. Det verste er at de har prestert å ikke tjene noe særlig med penger på springvannet sitt heller. Lurer på om jeg hørte at de rett og slett TAPTE penger. Tenk å tape penger på å selge springvann til 100 kroner literen, det er faen meg godt gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...