ttttt Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei! Vet noen hvor man kan få kjøpt VOSS vann i Trondheim? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tror de selger det på Ultra (dersom det er en der da) Lenke til kommentar
ttttt Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 har vært i to forskjellige ultrabutikker, men ingen av de hadde..:S Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hva er egentlig greia med dette vannet? Så det kosta 40kr eller noe for en flaske. Flasken var jo stilig, men er det noe spesielt med selve vannet? Annet enn at det er fra Voss selvsagt. Redigert: etter litt googling så fant jeg ut at det ikke er noe spesielt med det, og at det ikke er fra Voss. For øvrig så jeg flasken på Ultra i Oslo. Endret 26. november 2009 av raid2 Lenke til kommentar
WASD Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva er egentlig greia med dette vannet? Så det kosta 40kr eller noe for en flaske. Flasken var jo stilig, men er det noe spesielt med selve vannet? Annet enn at det er fra Voss selvsagt. Bortsett fra at det er fra iveland. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva er egentlig greia med dette vannet? Så det kosta 40kr eller noe for en flaske. Flasken var jo stilig, men er det noe spesielt med selve vannet? Annet enn at det er fra Voss selvsagt. Kjendiser drikker det jo. Det burde være en god nok grunn. Lenke til kommentar
ttttt Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 det skal være ekstra rent og godt visstnok. hehe. men tror vel ikke akkurat forskjellen fra vanlig springvann er så ekstrem:P mest for flasken sin skyld tror jeg:P (forøvrig er det heller ikke fra voss. har ingenting med byen/kommunen å gjøre) Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Bortsett fra at det er fra iveland. Ja, fant ut det nå. Gikk bare ut i fra at det var derfra pga navnet Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ultra Solsiden har. Anbefaler deg ikke å kjøpe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva er egentlig greia med dette vannet? Så det kosta 40kr eller noe for en flaske. Flasken var jo stilig, men er det noe spesielt med selve vannet? Annet enn at det er fra Voss selvsagt. Redigert: etter litt googling så fant jeg ut at det ikke er noe spesielt med det, og at det ikke er fra Voss. For øvrig så jeg flasken på Ultra i Oslo. Nei, etter det jeg har hørt så er det samme vann som de får i krana i området der det blir tappet... så egentlig betaler du masse peng for en fancy flaske! Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 grei måte å bli kvitt penger på da... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nei, etter det jeg har hørt så er det samme vann som de får i krana i området der det blir tappet... så egentlig betaler du masse peng for en fancy flaske! For en veldig fancy flaske, vel og merke! Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Man kan si hva man vil om vannet og flaska, men de som fant på dette fortjener å bli genierklært. Forøvrig ANER jeg ikke hvor man kan få kjøpt det, og ikke er jeg interessert heller Endret 28. november 2009 av jonlem Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Off topic: Skulle likt å ha sett en statistikk over folk som klager over høye bensinpriser og som samtidig ikke bruker en kalori på å reflektere over å kjøpe springvann på flaske til horrible priser. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Springvannet vi har i Trondheim er jo veldig bra. Tror nok det er minst like bra, om ikke bedre, enn flaskevann. Jeg har også lurt på dette. Trenger ikke vannet, men flasken er stilig. Lenke til kommentar
iverksatt_tilltak Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Man kan si hva man vil om vannet og flaska, men de som fant på dette fortjener å bli genierklært. Eller lynsjet... http://oslopuls.aftenposten.no/restaurant_...ticle302253.ece Dette er et produkt jeg håper at går skikkelig på trynet. Endret 2. desember 2009 av iverksatt_tilltak Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Man kan si hva man vil om vannet og flaska, men de som fant på dette fortjener å bli genierklært. Eller lynsjet... http://oslopuls.aftenposten.no/restaurant_...ticle302253.ece Dette er et produkt jeg håper at går skikkelig på trynet. Kynisk, ja så absolutt. Moralsk på kanten er det også. Men her er det en som ser sitt snitt til å tjene penger på folks dumskap, det er jo bare vår egen skyld om han tjener på dette. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Voss-folka selger ikke vann, de selger et luksusimage. Det verste er at de har prestert å ikke tjene noe særlig med penger på springvannet sitt heller. Lurer på om jeg hørte at de rett og slett TAPTE penger. Tenk å tape penger på å selge springvann til 100 kroner literen, det er faen meg godt gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå