Gpb Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hello, bare lurte på en sak… Skal forflytte meg ett år til USA så trenger å vite om jeg fortsatt kan spille på en Europeisk server? Hvis det går hva vil jeg oppleve? Ekstremlagg osv….? Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jada, det går an, kjenner folk som har gjort det. Jeg tror ikke lagg er ditt største problem, det er nok tidssonene som vil være verst. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tidssonene er verst ja så lenge du har en grei stabil linje. Har en Rogue i guilden som bor på New Zealand og spiller fra NetCafe Men det funker det, har også 2 Druids som bor i Canada som også gamer uten noe lag, men de logger jo først på etter at vi andre har lagt oss som regel da. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 En kompis av meg spilte lenge på US servers med latency på ~150 så jeg tror ikke det er så ille. Tror dog det er vanskelig å få den mye lavere enn dette. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Med en god linje kan man komme helt ned i 60-70 ms over atlanteren. Det spør jo litt på hvor i USA du skal bo hvor ille det blir. Forvent alt mellom 100 og 250. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Har en amerikansk wow konto selv som jeg ordnet meg for moro skyld når jeg var på besøk hos familie forrige oktober. Det var knapt mulig å spille med en high-end pc med 25mbit/6mbit linje. Lå vel "stabilt" på 250-300ms minimum. Det går jo greit å levele strengt tatt. Men kan se for meg at det er tilnærmet umulig å raide/pvp/gjøre noe sammen med gruppe. Så ja, forvent like mye lagg andre veien også. De har stort sett samme kapasitet på internett i USA, da både Norge og USA ligger et 10-år bak land som Sverige og Finland. Endret 27. november 2009 av DavidH Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 250-300 MS er fortsatt akseptabelt i et MMO. Beveger man seg over 500-600 så begynner det å bli litt høyt. Lenke til kommentar
Gpb Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Blir rundt 9 timer forskjell så det blir jo ikke mye rading;) hva kan du gjøre når europa sover? - farme -core pugs takk for alle svar Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 er mange pugs på min server om natta. Spilte selv på en US server for et par år siden fra her i Norge. Funka helt greit. Testa ikke raids, men jeg levla en warrior fra 1-40. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 I og med at USA har flere tidssoner så er det lettere for en europeer å spille på us server enn motsatt vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå