ttttt Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Noen som vet hvor man får kjøpt VOSSvann i Trondheim? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 litt offtopic men, hvorfor skal du ha VOSSvann? hva som er så mye bedre med det enn SPRINGvann? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 litt offtopic men, hvorfor skal du ha VOSSvann? hva som er så mye bedre med det enn SPRINGvann? Du skjønner ingen ting du. VOSSvann er det samme som SPRINGvann, men bare 10x teitere Løpe rundt med en flaske VOSSvann ser bare så sinnssykt teit ut. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 7-eleven ved samfunnet har.. Lenke til kommentar
Mr_Decisive Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 litt offtopic men, hvorfor skal du ha VOSSvann? hva som er så mye bedre med det enn SPRINGvann? Du skjønner ingen ting du. VOSSvann er det samme som SPRINGvann, men bare 10x teitere Løpe rundt med en flaske VOSSvann ser bare så sinnssykt teit ut. Hvorfor lurer dere på HVORFOR han/hun skal kjøpe vossvann? Det er vel hans/hennes valg - og hvem er du til å dømme hva som er kult og ikke? Desverre kan jeg ikke gi trådstarter noe svar men det har du jo heldigvis fått av noen andre! Drikk hva du vil, når du vil! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 litt offtopic men, hvorfor skal du ha VOSSvann? hva som er så mye bedre med det enn SPRINGvann? Du skjønner ingen ting du. VOSSvann er det samme som SPRINGvann, men bare 10x teitere Løpe rundt med en flaske VOSSvann ser bare så sinnssykt teit ut. Hvorfor lurer dere på HVORFOR han/hun skal kjøpe vossvann? Det er vel hans/hennes valg - og hvem er du til å dømme hva som er kult og ikke? Desverre kan jeg ikke gi trådstarter noe svar men det har du jo heldigvis fått av noen andre! Drikk hva du vil, når du vil! Nei, er det du som skal dømme hva som er kult eller ikke? Hvis det ikke er oss hvem er det da? Jesus? Lenke til kommentar
Mr_Decisive Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 litt offtopic men, hvorfor skal du ha VOSSvann? hva som er så mye bedre med det enn SPRINGvann? Du skjønner ingen ting du. VOSSvann er det samme som SPRINGvann, men bare 10x teitere Løpe rundt med en flaske VOSSvann ser bare så sinnssykt teit ut. Hvorfor lurer dere på HVORFOR han/hun skal kjøpe vossvann? Det er vel hans/hennes valg - og hvem er du til å dømme hva som er kult og ikke? Desverre kan jeg ikke gi trådstarter noe svar men det har du jo heldigvis fått av noen andre! Drikk hva du vil, når du vil! Nei, er det du som skal dømme hva som er kult eller ikke? Hvis det ikke er oss hvem er det da? Jesus? "Jesus?" Så utrolig usaklig! Man bestemmer selv hva man syntes er kult, hvis du syntes at det er teit med Vossvann - Greit, det er DIN mening, men det betyr ikke at alle andre syntes at det er teit og at du trenger å få han/hun som vil kjøpre vossvann til å virke teit. Han/Hun bestemmer vel selv hav han/hun mener er kult? Personlig syntes jeg at Vossvann smaker godt, og jeg liker litt den følelsen av eksklusivitet. Men det betyr ikke at jeg kjøper Vossvann hele tiden, og ikke drikker springvann. Men innimellom liker jeg å unne meg en flaske vossvann. Så det er MIN mening - Jeg sier ikke at det er KULT og at alle andre syntes det. Men at JEG syntes det. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det du sier akkurat nå er akkurat det samme jeg sa. Selvmotsigelse much? Men nok om dette tullet vårt. Kjøp så mye springvann dere vil for min del. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Snakk om å lage storm i vannglass. (Eller, vossvannglass?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå