Vektarm Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvor finner man leire utendørs? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Rett utenfor vinduet i mitt tilfelle. Hele gården er bygget på sand med veldig, veldig fin størelse. Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Rett utenfor vinduet i mitt tilfelle. Hele gården er bygget på sand med veldig, veldig fin størelse. Sikker på at det er leire? Jeg prøver å få tak i spiselig leire, sånn som i videon her: Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Rett utenfor vinduet i mitt tilfelle. Hele gården er bygget på sand med veldig, veldig fin størelse. Sikker på at det er leire? Jeg prøver å få tak i spiselig leire, sånn som i videon her: Om det er leire? Ja hva ellers skulle det være? Flytende stein? Det finnes flere tusen typer leire, du må nok spesifisere at du skal ha tak i sånn leire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå