Gjest gutt.. Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Skal finne på noe med en jente til helga... holdt på en stund nå å ser ut som ting er rett før det kommer til å bli noe mere en kun vennskap... Skal slappe av og se på film og sånt men jeg lurte på når og hvordan jeg skal kysse hun? Jeg er ikke så veldig flink til det så lurer litt på hvordan det skal være.. tørr på leppene litt fuktig eller? hva? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det kommer av seg selv ifølge mine opplevelser... Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Linken ovenfor er en link til en guide om hvordan man kysser, hjelper sikkert masse! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Med en gang øyeblikket byr seg. Hvis du følger nøye med på kroppspråket hennes, og ikke minst øynene hennes vil du fort se når hun tenker på at hun vil du skal kysse henne. F.eks. hvis dere ser hverandre inn i øynene litt lenger enn normalt uten å si et ord, TA KYSSET! Eller hvis dere gir hverandre en klem, og ender klemmen ved å ta hodene tilbake, men armene ikke har sluppet taket enda, TA KYSSET! Det finnes utallige muligheter i løpet av en kveld, og det var bare to av de. Du kjenner på deg selv når øyeblikket er der, for du kommer mest sansynlig til å spørre deg selv "Skal jeg kysse henne nå?" Akkurat i det øyeblikket den tanken popper opp i hodet ditt, så er det en grunn til at den gjør det. Og AKKURAT da skal du ta kysset. Enkel huskeregel: Er du usikker på om du skal kysse henne akkurat det øyeblikket, så skal du kysse henne. Lykke til Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det tipset der skal jeg prøve i morgen kveld Takk Smurstafa Lenke til kommentar
Gjest takknemmelig Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Takk for tipset, skulle gjerne ha lest dette i går Men men, kanskje det kommer flere muligheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå