Eirik Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Et tau. Jeg gir dama et tau i år Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg ga vennen min en Hot wheels i fjor... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 En iPhone, i orginal embalasjen Knust, totalvrak Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fyfaen dette var mye morro..Spesielt etter en del Auqevitt. Jeg lurte xdama et år, pakket inn en billig julenisse i en svæææær eske. Den gikk hun hele dagen å klemte og var nysgjerrig på.. Mens den reelle gaven var et smykke som hang i juletreet. Lenke til kommentar
adidasfrak16 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 jeg ga kompisen min en boks med hunde og en boks med kattemat som tilsammen kostet 10kr på rema Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg ga en gang en kamerat en lekebil og en babyrangle. Han gikk vel i 8 klasse. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 5 kg Honey Corn og 5 kg pasta. Fikk det av stefaren min, som fikk 5 kg peanøtter av meg året før. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Fikk nemo spill i fjor Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg fikk et hesteblad til jul av en kamerat i fjor... Han hadde pakket inn feil. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Et tau. Haha, det var ikke tillfeldig et hint av noe slag? Haha Endret 4. januar 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
privinius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hm, en venn av meg fikk ost. Han trodde det bare var en tullegave, så den gikk rett i søpla. Han fikk senere beskjed om at han skulle "bruke den på noen!" Jeg har ikke fått så mye rart, men jeg ga bort et dildostøpingssett engang. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 ga vel bort en gummifitte og 4 teletubbier i julegaver til mine kjære kamerater i år Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 På sammejulaften klarte jeg å få meg et korsett av moren min noe som hun skal få igjen for..Senere på kvelden ble det pakket opp en vedkubbe. Fantastisk kveld eh. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Fikk gave av jobben denna jula som var nå, relativt stor gave, hard var den også. så hadde jo gode forhåpninger, men var bare en hard eske med masse mat \ pålegg. masse div dyre fiskepålegg, og litt spekemat. Sikkert fin gave for de som spiser fisk, men det spiser jeg ikke. Så blei litt skuffa der ja.. Lenke til kommentar
Stueloff Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Jeg fikk en agurk hos gudmoren min i 14-årsgave. Og jula 08 fikk jeg en stor pakke hos onkelen min, størrelsen skyldtes all breiteipen han hadde brukt for å pakke den inn, og inni var det en eske med gamle og rustne traktorskruer fra garasjen hans. Endret 7. februar 2010 av Stueloff Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Fikk en halv kilo melis av bestemor en gang. Hadde spist opp melisglasuren hennes en gang tidligere Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Sølte en hel eske med salt over lasagnen lille julaften. Fikk 5 kilo havsalt og en tom saltbøsse i julegave dagen etter Fikk også en Gedigen eske, som var fylt opp med 5 kasser med tomme pils og en lapp hvor det sto "Her har du pant til rundt en 100 lapp, var det ikke den prisen vi skulle kjøpe gaver for?" av en kamerat Lenke til kommentar
Dine Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå skal jeg prøve å beskrive julegaven min fra min tante. Var en rund, lav lampe. Lampen var ca 5-7 cm høy, og sikkert 15 cm i diameter. Denne runde lampen snurret rundt, samtidig som lys i ALLE farger kom opp fra midten. (henger dere med nå? Rund liten lampe som snurret rundt og lyste mange farger?) Toppen på denne lampen var flat siden det var meningen og sette glassfigurer oppå, som lyset reflekterte i. OG! Den jævla snurrende lampen SPILTE JULEMUSIKK! Var kun en sang da, but still.. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fikk pastapupper og nissekondom av min lillebror på 13 år til jul i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå