Murhode Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Heisann! Hva er den sykeste gaven du noengang har fått? Hvem fikk du den av? Hvordan reagerte du? Fikk mellom 30-40 General Porsjon/Løs av Farmor fra Sverige til jul, var nesten litt for drøyt og prøve å snuse opp alt så jeg endte med å selge halvparten. Når jeg åpna esken visste jeg ikke helt hva jeg skulle si, greide og stamme frem noen lovprisende ord, men det var vel det Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fikk en billig sexdukke, og et stearinlys utformet som en svær dildo til julegave i fjor av en kompis. Ble ganske overraska, ga bort stearinlyset dagen etter til en annen kompis, som skulle gi det vidre til ei jente. Dukka er fortsatt uåpna, og skjult på loftet Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 I sjetteklasse hadde vi en julekalender hvor alle skulle kjøpe en gave og så trakk man ett navn hver dag som fikk trekke ett annet navn og denne personen måtte da gi bort gaven sin. Da jeg ble trukket ut gjorde jeg som jeg skulle. Jeg gikk å trakk en lapp og fant ut at jeg skulle få gaven til en av jentene i klassen og tenkte "aah crap.. Sikkert noe sminke elr lignende".. Når jeg åpnet den ble jeg litt sjokkert. Jeg hadde fått mitt første G-streng+BH sett i leopardmønster Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kommer ikke på noe selv, men en kamerat ga en annen kamerat en konvolutt med litt gress (ikke dop, gress fra hagen utenfor), en liten lekefigur, blomster trykket nedi konvolutten, en slimete leke man kan dra fra hverandre, og en tohundrelapp. Han fant ting på veien til bursdagen, lol. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det "sykeste" jeg har fått (såvidt jeg kan huske) er en ølhjelm til 18-årsdagen av en kompis. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg fikk en Potet julaften Endret 26. november 2009 av birdy113 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fikk en forgreningskontakt til jul av tante for noen år sia. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Ønsket meg battlefield vietnam til bursdag av broren min. Når jeg skulle åpne det så jeg på formen at det var et pc spill og jeg satt og gnei meg til jeg åpnet opp. Han syntes åpenbart det var i dyreste laget så han kjøpte "den hule eika" i steden. Et barne spill. Lo godt Var et gavekort til en spillforretning inni da på 100 kr. elns. Kanskje ikke så rar gave, men ble litt overrasket^-, Endret 26. november 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Murhode Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Hva er en forgreningskontakt? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Forgreningskontakt/grenuttak: Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg har fått puslespill i voksen alder. Ikke akkurat noe jeg ble overbegeistret for... Hevnet meg på faren min i fjor. Hadde samme opplevelse som bruno99 over her, da jeg fikk en DVD/Spill-esque lignende gave - men uønsket innhold. Jeg fikk bobbsey barna bok og var på gråten da jeg så det ikke var pro/fifa. Dette er 8-9 år siden. I fjor kjøpte jeg en plastikk vagina til faren min, noe som fremprovoserte visse reaksjoner hos "bestemor" generasjonen. La ved et kort som jeg skrev "Husker du spillet jeg ønsket meg, men som jeg aldri fikk. Bobsey barna - Din gnier! Var så verdt at det finnes ikke ord. Han rødma som en tomat, mens meg og brodern min lå nærmest på gulvet å kvaltes av latter. Skal sies at han fikk barbermaskin til over en høvding i ordentlig gave da. Og at vi har tullet med dette i årevis, så han tok det ikke ille opp. Har heldigvis en uhøytidelig familie Endret 27. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg fikk en kalkulator av pappa på 12 årsdagen min. Kjempegøy. (/sarkasme) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Til 17-årsdagen fikk jeg et multimeter av fattern Er faktisk på topplista i bursdagsgaver jeg faktisk har brukt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Votter i størrelse 10 år, når jeg var 15. Onkler som ikke vet hvor gammel du er kan fint la være å kjøpe noe, tenker jeg. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Husker jeg fikk et par arbeids støvler av type skogsgrøn av fatteren når jeg var 16 år på julaften. Trur han ville ha meg ut i skogen med han lol. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 fikk en kortstokk og et par julenisse starinlys en gang Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fikk en tier av bestemor. Shit was cash! Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Fikk en H&M Paraply til 17-årsdagen av familien, den ble forøvrig ødelagt idag da pappa lånte den... Men den sykeste/rareste gaven jeg har fått er en appelsin til 16-års dagen min... Endret 7. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fikk håndjern med pels på 16-års dagen min. Henger fint over senga den dag i dag ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå