Mahdinho Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hallo. Jeg har kjøpt en Acer Aspire 5738G. Da jeg skulle starte den, ble jeg spurt om jeg ville ha norsk som standard språk på PC'en. Jeg trykket feil og valgte Engelsk, istedenfor Norsk. Nå har jeg brukt PC'en i over en måned. Den er fortsatt på Engelsk. Lurte på om noen vet hvordan jeg kan bytte språk om til Norsk, uten å måtte Intallere Windows på nytt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har du en Home Premium eller Ultimate versjon? Lenke til kommentar
Mahdinho Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Windows Vista Home Premium Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Da kan du laste ned språkpakken via alternative nedlastinger om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Mahdinho Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Da kan du laste ned språkpakken via alternative nedlastinger om jeg ikke tar feil. Hvordan da? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Du kan ikke bytte språk på Home Premium helt uten videre. Så ny installasjon er nok det som skal til. Jeg har jo laget en guide på hvordan man bytter språk på Windows 7 Home Premium, den kan fungere på Vista også, om du får tak i språkpakkene til Vista... http://samfunn.myhken.com/?p=447 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå