flubby Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei. Jeg fikk Windows 7 Update Kit fra Acer i posten. Men fikk feilmelding før jeg fikk startet instalasjonen. Se vedlagt bilde, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har du vurdert å formatere og installere helt fra bunn av? Det blir stort sett anbefalt å gjøre, kan bli en del problemer av å oppgradere. Merk at selv om du har upgrade lisens betyr ikke det at du må gjøre en upgrade innstallasjon. Lenke til kommentar
flubby Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har prøvd å boote med win7 cd`en, men virker som den kun støtter utdate. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Du kan prøve denne fix'en fra Microsoft (fjern W7 dvd'n først) http://support.microsoft.com/kb/314060 (klikk Fix-it logo midt på siden) Mange som har hatt nytte av denne ved diffuse DVD-ROM/leseproblemer fra CD/DVD Lenke til kommentar
flubby Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Takk takk, skal få prøvd dette snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå