Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg tror jeg gorstaar naa. .) Jeg proever cmos paa trass men kommer til aa ret hk mest sannsynlig. kommer tilbake hvis det er noe mer... legg gjerne igjen flere beskjeder hv is dere vet om noe mer som kan proeves. inntil videre takker jeg for innspill Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Om CPUen roer seg ned fungerer hovedkortet. jesus christ! bestem dere naa da ... .p hva er fel??? hk el gpu? kan det vaere no annet som jeg har oversettt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Om CPUen roer seg ned fungerer hovedkortet. Da vil det vel også kommet en POST-message. (?) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nei, ikke om skjermkortet er kaputt. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 hOhOhO......... sa morsomme dere er............... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nei, ikke om skjermkortet er kaputt. Det har jeg ikke erfart, men jeg kan godt tro det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Skjermkortet POSTer før hovedkortet POSTer. Se tilbake til tiden før G92, G80 f.eks. Da så man POST-mesage med v-ram test fra skjermkort før hovedkortets POST. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 la oss si man kun gir gpu kort stroem og kopler opp mot en skjerm.... ville det kommet bilde??? svar! og ikke overse innlegget!#$ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nei, det vil ikke skje noe som helst. Det trenger instruksjoner og strøm fra PCI-Expressporten. Holdningen din hjelper heller ikke, akkurat. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 ok ....... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Skjermkortet POSTer før hovedkortet POSTer. Se tilbake til tiden før G92, G80 f.eks. Da så man POST-mesage med v-ram test fra skjermkort før hovedkortets POST. Hvis du tar ut skjermkortet da? Da vil han vel få en troverdig konklusjon. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Om maskinen oppfører seg likt om man tar ut skjermkortet er jo problemet lokalisert. Den vil fortsatt POSTe o.l., du bare får ikke bilde. Forresten, jobber harddisken? om du har noe installert på den, så skal den knatre (evt. LED i front lyse) ved load av Wikndows o.l. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Føler du trenger litt guiding: Ved start av pc. Merker du at viftene roer seg ned eller kjører de full guffe hele tiden? Kommer det noen pipelyder i det hele tatt? (ett kort pip er normalt, flere pip i kort/lang morselignende kode er verre.) Har skjermkortet noen lysdioder? Hvis det har, hvordan lyser de (disse skal lyse for å vise status på kortet, om det er ok osv..) Du har koplet til strøm på skjermkortet (bare for å ha forsikret at dette ikke er grunnen). Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 kommer ikke et eneste pip fra hk. hvis jeg tar ut 4 pin ved cpu lyser kun en diode overst hvor det star active face switching. med 4 pin i, lyser alle fire. igjen ikke en eneste digital lyd aa sanse, verken morse eller kortvarig stab... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Vist du har manualen til HK skla du kunne lese av hva lysene indikerer og dermed se om hvordan ståa er.. Har alltid hatt lydvarslig, men det er noen kort som bruker bare lys også? Edit: Det siste inlegget ditt var fult leselig og meget mye bedre enn de andre Endret 26. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 99% av folk som bygger PC dropper Speaker desverre. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Sant nok, men er det ikke enkelte kort som ha innebygget speaker? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det har jeg aldri sett. Buzzer / int. Speaker Support, men jeg trur ikke det er så veldig vanlig Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei. Jeg har bare hørt at det eksisterte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå