Newar Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) hvis en ikke faar bilde paa skjermen????? Endret 26. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Uhm... Vet ikke jeg, får du et pip i starten? Og ikke bruk caps lock. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) ikke noe pip nei men er groenne lys over hele hk. det ser live ut............ vifta paa gpu gaar oxo .... what tp do-//-????????? PROBLemet r at delene er kjoept paa forskjellige dteder, og jeg vet ikke hvilket jeg skal returnere.... har ikke spare hk eller gpu heller....... hhelp! Endret 26. november 2009 av Newar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Høres ut som hovedkortet ditt har tatt kvelden. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 vifta paa gpu gaar oxo .... what tp do-//-??????????????? Jeg foreslår at du prøver å lære deg å skrive korrekt norsk. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 vifta paa gpu gaar oxo .... what tp do-//-??????????????? Jeg foreslår at du pr?ver ? lære deg ? skrive korrekt norsk. pell deg vekk hvis du ikke har noe produktivt aa si. dette er en krisesituasjon ffs, og ikke noe aa spoeke med. ! Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 H?res ut som hovedkortet ditt har tatt kvelden. oeg d begrunnes med? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 At du ikke får noen POST-message fra BIOS. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Det kom ikke noe PoST pip eller error. ville dette intruffet om en registrerte feil med gpu??? Endret 26. november 2009 av Newar Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) er du kjent me dette hk??? skal det pipe? for hvis post er relatert til noe d er skal til skjermwn kan d like gjerne vaere gpu , da hk ikke har int vga Hæ? og et spørsmålstegn holder. går ikke noe fortere av å bli opprørt Edit: Nå skjønte jeg hva du mente Har du et annet skjermkort du kan prøve? eller en annen PC å sette det inn i? Evt. om du har en venn/nabo med PC du kan teste skjermkortet i? Endret 26. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Seriøst spørsmål til trådstarter; er du full / høy? No offence, men personlig erfaring tilsier at det er vanskelig å feilsøke med mye rart innabords. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Lurer på det samme. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 nei e kanskje litt sulten mn jeg skrive fra ps3 pluss e langsynt.... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Aha, da skjønner jeg. Men jeg fikser litt på topicen, caps-lock is not cruisecontroll for cool. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 mm.. jeg sku gatt for hk med onboard vga.. faar ikke isolert feilen saa jeg maa gjette .SSS Ser det ut som............ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Får du ikke POST så er det 90% sikkert at det er noe feil på HK. Du kan prøve å resette CMOS. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Går skjermkortet på 100% eller roer det seg ned? Lenke til kommentar
Newar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) ting gaar paa full guffe, baade cpu og gpu fan. cpu roer ned etter par sek en boot pr nymaane. ang POST. Jeg googlet og da sa dem at pip kommer hvis POSTen finner feil, men ikke ellers fiikk je intrykk av... er jeg paa rett spor ? hvordan manifistererr en post error, ev OK seg for d sannselige?????????? Endret 26. november 2009 av Newar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det kommer ikke noen feilmeldinger om hele hovedkortet er dødt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Om CPUen roer seg ned fungerer hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå