Flux1 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Ser dette bra ut? PCen min er på reparasjon akkurat nå, burde jeg vente til den kommer tilbake eller bare kjøpe nå? Vil gjerne bruke Netshop sitt 6% avslag på alt tilbud. SSD er til Windows 7 HDD er til filmer SSDisken står som ubekreftet 31/12/09 så den kommer ikke før til neste år med andre ord. Burde jeg da vente til den er på lager sånn at den kanskje har gått ned med pris. Eller eventuelt kjøpe alt et annet sted? Takker for all hjelp Endret 26. november 2009 av Flux1 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Kjøp Scythe Mugen 2, 150kr billigere og den er bedre. Men har du ikke lyst til det, så gå for Noctua NH-U12P SE2 da får du med kjølepastan og 2 vifter Endret 26. november 2009 av hans2k Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Går da heller for den "andre" Noctua'n, takk. Venter med å kjøpe til PCen min kommer tilbake igjen, takker for hjelpen hans2k Endret 26. november 2009 av Flux1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå