MaKo0 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har da en 3com office connect prod nr er : 3C855. Jeg la inn nyeste firmware og nå vil den ikke funkere, det lyser bare rød på alert lyset.. jeg tror kanskje at jeg la inn feil firmware :oops: Så nå kommer jeg ikke inn på kontroll panelet til den engang. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 feil firmware av med DHCP. sett IP = 192.168.1.1 så får du kontakt med den igjen husk og last ned riktig firmware denne gang Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg har samme problem..... Får pokker ikke lagt inn ny firmaware ! Noen som vet hva problemet er ?? Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 feil firmwareav med DHCP. sett IP = 192.168.1.1 så får du kontakt med den igjen husk og last ned riktig firmware denne gang har gjort det.. men jeg klarte det på en annen måtte. men og ta ut strømmen og sette en static ip osv osv.. så nå er alt som det skal igjen det er goody jeg hadde lissom klart og sletta ALT som var i den bitte lille "harddisken" i routern.. Så alt er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå