Gå til innhold

Vurderer å kjøpe kneler - Tips?


Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Jeg har lenge vært facinert av knelere, og etter å ha lest litt om de her, fikk jeg bare enda mer lyst til å ha en som kjæledyr.

 

- Har noen her som har erfaringer med å ha knelere som kjæledyr, og har noen tips eller erfaringer de vil komme med?

- Er det noen som vet om noen steder man får kjøpt disse i Norge, eller har erfaringer med kjøp i utlandet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Leste litt kjapt der før jeg lagde tråden, men håpte at kanskje noen her hadde litt peiling, for virket som det var litt varierende kunnskap der, og er litt mer "rotete" der synes jeg. Men skal lese litt mer nøye. Takk for tips uansett, leste der at man kan be dyrebutikker om å bestille for seg, så får ta en tur innom noen dyrebutikker og spørre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+5132

Nope, siden det er visstnok bare nymfer man får tak i nå, og jeg ville helst hatt en som var litt større enn det. Men uansett så snakka jeg med en dyrebutikk før jul som kunne ordne det for meg (jeg gadd ikke begynne å stresse med det før jul). Tenkte å ta en tur innom den dyrebutikken og snakke litt mer med de nå da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...