Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitere ei jente til juleballet


Gjest Gutt 18

Anbefalte innlegg

Jeg forstår bare ikke hvorfor... :cry:

Da er det vel ikke verre enn å sende melding å spørre hvorfor?

Jo, det er faktisk ganske ille. Man kan bli oppfattet som desperat, selv om man egentlig "bare" er veldig skuffet og kjempelei seg... :cry:

 

Jeg tror ikke hun kommer til å tenke og vurdere om du er desperat eller i hvilken grad. Hvis du vil ha et svar, er det ingen andre enn henne som kan gi deg det.

 

Nå kan jeg virkelig ikke fatte hvorfor jeg har hatt hjertet reservert for henne i to år, to år som kunne blitt fantastiske med en annen. Hadde jeg bare ikke vært så feig... Var redd for nettopp dette...

 

Får bite i det sure eplet nå...

 

Du kan ikke gå rundt og gjøre ingen ting i to år. Nå har du lært på den harde måten, de neste årene bruker du på å gjøre noe med følelsene dine. Det nytter ikke å sitte stille og håpe på at noe magisk vil skje til slutt.

 

(Jeg har forresten ikke følge til juleballet mitt lenger, jeg heller.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan ikke gå rundt og gjøre ingen ting i to år. Nå har du lært på den harde måten, de neste årene bruker du på å gjøre noe med følelsene dine. Det nytter ikke å sitte stille og håpe på at noe magisk vil skje til slutt.

 

(Jeg har forresten ikke følge til juleballet mitt lenger, jeg heller.)

 

Hmm ikke?

Da har jeg flaks ^^

Har hatt en reserved slot,

ser ut som den kommer til å bli brukt,

hvis det forsetter som det har gjort i det siste :D

 

Har ikke følge til juleballet jeg heller,

vi har nyttårsball!

Endret av Supreme P.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_Gutt_*
Hei, vi har snart juleball på skolen. Hvordan skal jeg gå frem når jeg skal spørre jenta jeg liker om hun vil være med meg på ballet? Hva skal jeg si, og hvordan skal jeg si det? Bør det være i en spesiell setting? Eller tenker jeg for mye på det?

 

 

 

 

Bare hopp i det. Hadde netopp juleball selv. Spurte dama om hu ville gå med meg, og hun sa ja. ;)

Lenke til kommentar

Det er sikkert mange andre du kunne tenkt deg å dra med?

 

Bare fordi hun ikke er "daten" din til ballet betyr ikke at du ikke kan sjarmere henne i senk der eller andre steder. Tenkte bare pga siden du hadde vært forelsket i over et år !

 

Men husk dette, det fins så mange andre damer der ute at det er idiotisk! Så ikke tenk så mye over det og begynn å se etter neste dame, vis ikke dette ordner seg ;)

 

 

Edit: Å faen, jeg var vel kanskje litt sen :p

Endret av Shaquar
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg har samme problem som TS. Men dette gjelder 10.-klasse (15 år)

 

Zarac sin fungerte ikke med å spørre slik:

 

- Skal du på juleballet med noen?

- Nei

- Så gå med meg, da.

 

Fungerer da den snille måten flere kritiserer?

 

Og hvis man får avslag. Hvordan vet man hvilke type måte man får avslag på?

Om det er pga. Status, Utseende, osv.

 

Hvorfor har jeg problemer med å snakke med jenta jeg liker, men ingen andre?

 

Jeg vet enda ikke om man trekker lodd om hvem som skal være sammen på juleballet når det gjelder min skole. Men jeg satser da på at det IKKE er det.

 

Jeg trenger noen råd her. Jeg vet ikke helt når juleballet er.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det finnes ingen fasit. Det finnes ingen replikk eller handling alene som kan få ei dame til å bli med deg på ball. Nøkkelen er selvsikkerhet. Det vil den alltid være. En replikk i seg selv er verdiløs.

 

Jeg vil ikke si selv at jeg er unormalt flink til dette. Jeg har ikke lagt mange damer bak meg. Alt jeg kan fortelle er ting som du sikkert allerede vet, men ikke har vært bevisst på før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...