€uropa Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Send to invitasjoner, så er du nesten 100% sikker på at minst ett av dem kommer fram innen tre dager. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 [TS] Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei igjen, I dag tok jeg motet til meg og spurte henne om hun ville gå på ballet sammen med meg. Hun virket ganske overrasket og spurte om hun kunne vente med å svare, noe jeg sa ja til. Men nå lurer jeg på hva denne ventingen egentlig betyr. Er det en måte å avvise på? Jeg har aldri opplevd dette tidligere; jenter flest svarer enten ja eller nei med en gang. Takker for svar! Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er ingen mulighet for at noen før deg kunne spurt henne? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke som jeg vet; da kunne hun jo ha sagt det med en gang. Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Vel, er flere ting som kan ha skjedd Enten kan hun ha blitt bedt av en før, ellers har hun planlagt med noen andre, veddemålgreier med venninnnene blablabla.. bare å vente - ikke noe verre enn det Bare la henne ta over, og ikke virk for needy/masete på henne. hehe Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg måtte "vente" en gang. Da vant hun tid så hun kunne komme på en måte å avvise meg på. Men kanskje du er mer heldig. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er ingen mulighet for at noen før deg kunne spurt henne? da hadde hun sagt det, bare la henne tenke, kanskje hun hadde planlagt noe annet den kvelden? Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jo lengre hun tenker, jo mer usikker blir hun. Til slutt velger hun den enkle løsningen - å si nei. My bet. Endret 5. desember 2009 av Ntaw Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg tror hun til slutt velger den enkle løsningen også - å bli pult av trådstarter. (hardt) 1 Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 [TS] Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei, Jeg fikk svar i dag. Hun takket pent nei. Ja, jeg tar det tungt... Vet ikke hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 er vel ikke akkurat verdens undergang dette her? livserfaring heter det Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ah, drit. Vel, man kan ikke vinne hver gang. Du burde derimot være dritstolt av deg selv som turte å spørre hun om hun skulle være med på juleballet, for det er absolutt ikke mange som tør det. Du får se da, vet du. Betyr jo ikke at krigen er tapt enda, men uansett så fins det en haug med andre jenter å prøve seg på. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ga hun deg en grunn for at hun sa nei? Dersom det var av utseendemessige/"sosial staus" grunner, så viser det bare at du fortjener en som er lit mindre overfladisk. Men kudos til deg. Det er ikke alle som våger å gjøre det du gjorde. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har vært forelsket i denne jenta i to år, og det var først nå jeg virkelig turte å ta kontakt. Det er derfor det er verdens undergang... Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Se på det slik da: Du kommer helt sikkert til å møte flere jenter. Det er ikke verdens undergang selv om du ble avvist. Det er bare å prøve igjen på noen andre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ga hun deg en grunn for at hun sa nei? Dersom det var av utseendemessige/"sosial staus" grunner, så viser det bare at du fortjener en som er lit mindre overfladisk. Men kudos til deg. Det er ikke alle som våger å gjøre det du gjorde. Hun er ikke av den typen. Hun skrev ingen grunn til hvorfor hun sa nei; jeg fikk svaret på SMS (!) selv om jeg spurte henne face-to-face. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Sitter i samme situasjon nå jeg. Jeg har vært forelsket i ei jente i 1 år, så for 1 uke siden spurte jeg hun om hun ville dra på juleballet med meg, jeg fikk et nei og grunnen var :Fordi det er sånn man jorde for læænge siden.. Og i Canada.... Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg forstår bare ikke hvorfor... Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg forstår bare ikke hvorfor... Da er det vel ikke verre enn å sende melding å spørre hvorfor? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ah, den er litt kjip. Erfaringsmessig virker det som at jenter svarer nei på SMS e.l. fordi de er feige og ikke tør å si nei til deg ansikt til ansikt, mest fordi de er redd for hvordan du skal reagere. Dette har ihvertfall jeg opplevd selv. Du kan jo spørre hvorfor hun svarte nei, men ikke vær pushy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå