Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitere ei jente til juleballet

Gjest Gutt 18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for gode svar! :) Jeg ser henne ikke før i midten av neste uke :(, men da har jeg tenkt å invitere henne ved første anledning. Skal fortelle dere hvordan det gikk. ;) Ellers er det bare å komme med flere forslag...

Lenke til kommentar
Du er i så fall en av veldig få som har faks hjemme TheMartine.

Visst hun faktisk har faks, må trådstarter lage en invitasjon og fakse henne... :)

Det blir jo litt snålt da.

Gutt: Hei har du faks hjemme?

Jente: Nei

Gutt: Æsj da kan jeg jo ikke spørre deg om du vil bli med på juleballet.

Eller:

Gutt: Hei, du har vel ikke faks hjemme?

Jente: Jo, jeg har jo det.

Gutt: Jess :new_woot: da kan jeg jo spørre deg om du har lyst å bli med meg på juleballet da jeg kommer hjem i dag!

Endret av Lobbi
Lenke til kommentar
Jeg sliter med samme problemet. Tenker det enkleste er å bare gå bort til henne og spørre rett fram (når veninnene hennes ikke er der) uten å tenke for mye på det på forhånd. Det værste som kan skje er at du får et godt innpakket nei.

Du viser jo bare styrke og selvsikkerhet hvis du tør å spørre mens hun står blandt vennene hennes, og det er jo bare en positiv ting!

Men sefølgelig så burde man være rimlig sikker på hun sier ja, for ellers kan jo flausen bli temmelig stor.

Lenke til kommentar
Det er ingen ting å være flau over. Det verste som kan skje er at hun svarer nei. Det er ingen som kommer til å le av det, i hvert fall ikke når man er 18 år gammel.

Det er en stund siden du møtte en 18-åring, eller? :p

TS virker jo som en grei kar så det er nok sikkert en jente det er verd å spørre og de det er verd å spørre vil du ikke flaue deg ut for om de sier nei :p

Lenke til kommentar
Det blir jo litt snålt da.

Gutt: Hei har du faks hjemme?

Jente: Nei

Gutt: Æsj da kan jeg jo ikke spørre deg om du vil bli med på juleballet.

Eller:

Gutt: Hei, du har vel ikke faks hjemme?

Jente: Jo, jeg har jo det.

Gutt: Jess :new_woot: da kan jeg jo spørre deg om du har lyst å bli med meg på juleballet da jeg kommer hjem i dag!

Klart det blir rart om du spør på den måten. Klumsete og kunstig...

Om man spør etter faksnummer vil man sannsynligvis få svaret "Har ikke faks" eller "Hva skal du med det?".

Lenke til kommentar
Det er ingen ting å være flau over. Det verste som kan skje er at hun svarer nei. Det er ingen som kommer til å le av det, i hvert fall ikke når man er 18 år gammel.

Det er en stund siden du møtte en 18-åring, eller? :p

Jeg er 16 år gammel og kjenner da noen 18-åringer. Jeg tror ikke det er noe annerledes for dem enn for meg. Det var på barneskolen man var livredd for å få avslag.

Lenke til kommentar
Jeg er 16 år gammel og kjenner da noen 18-åringer. Jeg tror ikke det er noe annerledes for dem enn for meg. Det var på barneskolen man var livredd for å få avslag.

Det var latteren jeg siktet til. Jenter i flokk fniser en del, selv om de er 18 eller 30. Det er ikke sikkert det alltid er slemt ment, altså, men det forekommer rimelig ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...