Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tenk om hun har faks? Da må man jo bare inrømme at de passer sammen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg fikk faks en gang, av en gutt jeg snakket med på Match.com. Vi ble aldri kjærester, da. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg fikk faks en gang, av en gutt jeg snakket med på Match.com. Vi ble aldri kjærester, da. Huffda, kanskje jeg tok feil. trodde den metoden var skuddsikker jeg hehe Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har hun faks er hun ikke noe å satse på. Da tilhører hun fortiden... Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Men hvis du selv faktisk fakset invitasjonen måtte dere jo alikavel ha passet sammen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har hun faks er hun ikke noe å satse på. Da tilhører hun fortiden... Det tar jeg som en grov fornærmelse. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Du er i så fall en av veldig få som har faks hjemme TheMartine. Visst hun faktisk har faks, må trådstarter lage en invitasjon og fakse henne... Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Takk for gode svar! Jeg ser henne ikke før i midten av neste uke , men da har jeg tenkt å invitere henne ved første anledning. Skal fortelle dere hvordan det gikk. Ellers er det bare å komme med flere forslag... Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Du er i så fall en av veldig få som har faks hjemme TheMartine. Visst hun faktisk har faks, må trådstarter lage en invitasjon og fakse henne... Det blir jo litt snålt da. Gutt: Hei har du faks hjemme? Jente: Nei Gutt: Æsj da kan jeg jo ikke spørre deg om du vil bli med på juleballet. Eller: Gutt: Hei, du har vel ikke faks hjemme? Jente: Jo, jeg har jo det. Gutt: Jess da kan jeg jo spørre deg om du har lyst å bli med meg på juleballet da jeg kommer hjem i dag! Endret 28. november 2009 av Lobbi Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Takk for gode svar! Jeg ser henne ikke før i midten av neste uke , men da har jeg tenkt å invitere henne ved første anledning. Skal fortelle dere hvordan det gikk. Ellers er det bare å komme med flere forslag... Gjør det, gjør det. Lykke til. Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg sliter med samme problemet. Tenker det enkleste er å bare gå bort til henne og spørre rett fram (når veninnene hennes ikke er der) uten å tenke for mye på det på forhånd. Det værste som kan skje er at du får et godt innpakket nei. Du viser jo bare styrke og selvsikkerhet hvis du tør å spørre mens hun står blandt vennene hennes, og det er jo bare en positiv ting! Men sefølgelig så burde man være rimlig sikker på hun sier ja, for ellers kan jo flausen bli temmelig stor. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er ingen ting å være flau over. Det verste som kan skje er at hun svarer nei. Det er ingen som kommer til å le av det, i hvert fall ikke når man er 18 år gammel. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er ingen ting å være flau over. Det verste som kan skje er at hun svarer nei. Det er ingen som kommer til å le av det, i hvert fall ikke når man er 18 år gammel. Det er en stund siden du møtte en 18-åring, eller? Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er ingen ting å være flau over. Det verste som kan skje er at hun svarer nei. Det er ingen som kommer til å le av det, i hvert fall ikke når man er 18 år gammel. Det er en stund siden du møtte en 18-åring, eller? TS virker jo som en grei kar så det er nok sikkert en jente det er verd å spørre og de det er verd å spørre vil du ikke flaue deg ut for om de sier nei Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 "You, me - juleball. " Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det blir jo litt snålt da. Gutt: Hei har du faks hjemme? Jente: Nei Gutt: Æsj da kan jeg jo ikke spørre deg om du vil bli med på juleballet. Eller: Gutt: Hei, du har vel ikke faks hjemme? Jente: Jo, jeg har jo det. Gutt: Jess da kan jeg jo spørre deg om du har lyst å bli med meg på juleballet da jeg kommer hjem i dag! Klart det blir rart om du spør på den måten. Klumsete og kunstig... Om man spør etter faksnummer vil man sannsynligvis få svaret "Har ikke faks" eller "Hva skal du med det?". Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er ingen ting å være flau over. Det verste som kan skje er at hun svarer nei. Det er ingen som kommer til å le av det, i hvert fall ikke når man er 18 år gammel. Det er en stund siden du møtte en 18-åring, eller? Jeg er 16 år gammel og kjenner da noen 18-åringer. Jeg tror ikke det er noe annerledes for dem enn for meg. Det var på barneskolen man var livredd for å få avslag. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg er 16 år gammel og kjenner da noen 18-åringer. Jeg tror ikke det er noe annerledes for dem enn for meg. Det var på barneskolen man var livredd for å få avslag. Det var latteren jeg siktet til. Jenter i flokk fniser en del, selv om de er 18 eller 30. Det er ikke sikkert det alltid er slemt ment, altså, men det forekommer rimelig ofte. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Du er i så fall en av veldig få som har faks hjemme TheMartine. Visst hun faktisk har faks, må trådstarter lage en invitasjon og fakse henne... jeg er 16 og har faks Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Flott! Da slipper jeg å sende invitasjonen via post. Har hørt at bare 99,5 % av all A-post kommer frem i løpet av 3 dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå