Gjest Gutt 18 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei, vi har snart juleball på skolen. Hvordan skal jeg gå frem når jeg skal spørre jenta jeg liker om hun vil være med meg på ballet? Hva skal jeg si, og hvordan skal jeg si det? Bør det være i en spesiell setting? Eller tenker jeg for mye på det? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er vel så lett som så spørre om hun vil bli med deg, jo mer du tenker over ÅSSEN du skal spørre henne jo mer tid går til at noen andre kan spørre henne før deg. "Hei, jeg lurte på om du ville være min date til juleballet?" Bare et eksempel Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ja, antagelig tenker du for mye på det. Hvis du legger en plan for hele samtalen før du spør, vil det bare virke kunstig. Ta det heller litt på sparket, spør om hun skal dit med noen, og si at det du synes det hadde vært kjempekoselig om hun ville gå med deg. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 "Kjempekoselig". Fysj. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg sliter med samme problemet. Tenker det enkleste er å bare gå bort til henne og spørre rett fram (når veninnene hennes ikke er der) uten å tenke for mye på det på forhånd. Det værste som kan skje er at du får et godt innpakket nei. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 "Kjempekoselig". Fysj. "Superkewl"? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg sliter med samme problemet. Tenker det enkleste er å bare gå bort til henne og spørre rett fram (når veninnene hennes ikke er der) uten å tenke for mye på det på forhånd. Det værste som kan skje er at du får et godt innpakket nei. haha ja, den "snille" nei takk. Huff, den er hat. til trådstarter, foreslår at du marsjerer bort til henne imorgen og ber henne ut. Ta det på sparket, som regel da det går best! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 For all del, ikke spør helt plutselig på melding/msn. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Send en faks! Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 For all del ikke tro det bare er ei jente som du kan be ut på ball. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Vær tidlig ute, og hopp i det med en gang. "Hei, skal vi gå på ballet sammen?" Keep it simple. Ingen grunn til å sugarcoate det med "kjempekoselig" "nusselig" "hadde vært meg en ære" "hadde gjort meg glad" "bare hvis du har lyst" etc etc. Ingen grunn til å gjøre det vanskeligere enn det det er. Det værste som kan skje er at hun sier nei, og da er det ørten andre jenter som ikke har date enda som du kan spørre. Og ikke minst er det henne som taper på det etter som hun da mest sansynlig ender opp på en mye kjedeligere date enn den hun ville hatt med deg. Endret 27. november 2009 av Smurstafa Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Spør om hun skal på juleballet. Så spør du om hun vil gå med deg. Jeg spurte ei jente i går: "Skal du på juleballet om to uker?" "Nei." "Joda, gå med meg." "Okei." Du må være selvsikker. Ikke bry deg om det er noen andre der. Husk at det verste som kan skje er at hun sier nei. Ingen kommer til å le av deg, hvis det er det du tenker på. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei, vi har snart juleball på skolen. Hvordan skal jeg gå frem når jeg skal spørre jenta jeg liker om hun vil være med meg på ballet? Hva skal jeg si, og hvordan skal jeg si det? Bør det være i en spesiell setting? Eller tenker jeg for mye på det? Hvis du ser filmen "Yes man" vet du hva du må gjøre, ikke tenk. Bare gjør. Vær spontan. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, se Yes Man, det var den filmen som inspirerte meg til å bare gjøre det kjapt og enkelt. Det er bare en film, men det er faktisk sånn livet fungerer. Hvis verden skal åpne seg for deg, må du være flink til å gripe mulighetene og gjøre akkurat det du vil når du vil. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Spør om hun skal på juleballet. Så spør du om hun vil gå med deg.Jeg spurte ei jente i går: "Skal du på juleballet om to uker?" "Nei." "Joda, gå med meg." "Okei." Det der hadde til og med overbevist meg, og jeg har aldri hatt så mye som et snev av lyst til å gå på noe slags ball. Great job, man. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Takk. Jeg tror nøkkelen ligger i å ikke spørre pent "har du lyst til å gå på juleballet med meg", men bare si at det er sånn det blir. Da er det liten sannsynlighet for at hun sier "nei, jeg vil ikke". Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Takk. Jeg tror nøkkelen ligger i å ikke spørre pent "har du lyst til å gå på juleballet med meg", men bare si at det er sånn det blir. Da er det liten sannsynlighet for at hun sier "nei, jeg vil ikke". Joda du! Gutt: Hei du!, skal du på juleballet? Jente: Nei, jeg har ikke funnet noen å gå med Gutt: Joda, vi kan gå sammen. Jente: NEEEI JEG VIL IKKKE! Dette er garantert hva som skjer Endret 28. november 2009 av Lobbi Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 - Hei! Hva er faksnummeret ditt? +Har ikke faks. -Hvordan skal du da få invitasjoner til juleballet? Da er isen brutt og invitasjonen delvis sendt.. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 - Hei! Hva er faksnummeret ditt?+Har ikke faks. -Hvordan skal du da få invitasjoner til juleballet? Da er isen brutt og invitasjonen delvis sendt.. Den ville jeg gått for Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tenk om hun har faks? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå