Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitere ei jente til juleballet


Gjest Gutt 18

Anbefalte innlegg

Hei, vi har snart juleball på skolen. Hvordan skal jeg gå frem når jeg skal spørre jenta jeg liker om hun vil være med meg på ballet? Hva skal jeg si, og hvordan skal jeg si det? Bør det være i en spesiell setting? Eller tenker jeg for mye på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter med samme problemet. Tenker det enkleste er å bare gå bort til henne og spørre rett fram (når veninnene hennes ikke er der) uten å tenke for mye på det på forhånd. Det værste som kan skje er at du får et godt innpakket nei.

haha ja, den "snille" nei takk. Huff, den er hat.

 

til trådstarter, foreslår at du marsjerer bort til henne imorgen og ber henne ut. Ta det på sparket, som regel da det går best!

Lenke til kommentar

Vær tidlig ute, og hopp i det med en gang. :)

"Hei, skal vi gå på ballet sammen?"

 

Keep it simple. :) Ingen grunn til å sugarcoate det med "kjempekoselig" "nusselig" "hadde vært meg en ære" "hadde gjort meg glad" "bare hvis du har lyst" etc etc.

Ingen grunn til å gjøre det vanskeligere enn det det er.

 

Det værste som kan skje er at hun sier nei, og da er det ørten andre jenter som ikke har date enda som du kan spørre. :)

Og ikke minst er det henne som taper på det etter som hun da mest sansynlig ender opp på en mye kjedeligere date enn den hun ville hatt med deg. ;)

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar

Spør om hun skal på juleballet. Så spør du om hun vil gå med deg.

Jeg spurte ei jente i går:

"Skal du på juleballet om to uker?"

"Nei."

"Joda, gå med meg."

"Okei."

 

Du må være selvsikker. Ikke bry deg om det er noen andre der. Husk at det verste som kan skje er at hun sier nei. Ingen kommer til å le av deg, hvis det er det du tenker på.

Lenke til kommentar
Hei, vi har snart juleball på skolen. Hvordan skal jeg gå frem når jeg skal spørre jenta jeg liker om hun vil være med meg på ballet? Hva skal jeg si, og hvordan skal jeg si det? Bør det være i en spesiell setting? Eller tenker jeg for mye på det?

 

Hvis du ser filmen "Yes man" vet du hva du må gjøre, ikke tenk. Bare gjør. Vær spontan. :yes:

Lenke til kommentar
Takk. Jeg tror nøkkelen ligger i å ikke spørre pent "har du lyst til å gå på juleballet med meg", men bare si at det er sånn det blir. Da er det liten sannsynlighet for at hun sier "nei, jeg vil ikke".

 

Joda du!

 

Gutt: Hei du!, skal du på juleballet?

Jente: Nei, jeg har ikke funnet noen å gå med

Gutt: Joda, vi kan gå sammen.

Jente: NEEEI JEG VIL IKKKE!

 

Dette er garantert hva som skjer :p

Endret av Lobbi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...