Gjest g20 Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Noen som har tips til å style langt hår? Har hår som går i øynene hvis jeg retter ut panneluggen, dvs ca halvlangt, og liker den lengden, men trenger noe bra for å style det. Brukte bare hårgele før når det var kort, men det ser bare helt jævli ut til langt hår. Siden jeg begynte å ha langt hår sluttet jeg med den slags, men det blir fort veldig rotete og håret går i øynene. Så vil prøve diverse produkter for å få det til å se bedre ut og ikke minst frisere det. Tips?? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Nice. Lenke til kommentar
Gjest g20 Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Foretrekker å ikke ha hår i øynene jeg men Men anbefal produkter da? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Du kan ha en kortere variant. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Nice. Så er spørsmålet hvordan man får det sånn? Ikke faen om mitt hår vil ligge sånn. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Ehr...rettetang og litt produkter med hold i vil sikkert gjøre det enklere? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Denne tråden er flyttet hit fra en kategori som tillater gjesteposting. Strengt tatt er den ikke sensitiv, men det får våge seg. Spørsmål til dette tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Rettetang (hvis du har krøllete hår, evnt. med fall), paste/moulding clay og så litt hårspray. Funker det Lenke til kommentar
Destu Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Nå er det vel kanskje en fordel å se noe gjennom en hårsveis. Synes den frisyren var lite pen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Må si meg enig med Destu. Sveisen var usedvanlig lite pen. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Med litt krøller så er jo noe sånt som dette pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå