BuUrNt Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei eg kjøpte PC fra komplett og fikk med en sånn CD KEY for windows 7. Men på den siden så kommer d bare opp at eg kan bestille varen hjem... Er det noen måte å få lastet det ned? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ikke last ned fra torrent- sider, da ender du nok opp med mye rart! Uansett om både info og kommentarer sier noe annet. Uansett, man kan kjøpe windows fra microsoft.com, og laste det ned. Registrer deg, eventuelt registrer cd- key på din konto, logg inn og last ned Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Takk for svar. Da skal eg prøve det. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Men du har vel neppe fått en Windows 7 produktnøkkel (ser slik ut: 7XRCQ-RPY28-YY9P8-R6HD8-84GH3) Du har vel trolig fått en oppgraderingsnøkkel for å kunne bestille en oppgraderings plate. Sammen med den platen følger Windows 7 produktnøkkelen. Så det vil ikke hjelpe deg å registrere denne nøkkelen du har fått på andre sider enn den du har prøvd. Og det finnes ingen lovlige steder å laste ned Windows 7 på, utenom Microsofts egne webbutikker og MSDN/MSDNAA/Technet med det koster en del penger. Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Vil denne bestillingen koste noe? Frakt osv Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg fikk Win7 tilsendt rett på døra etter å ha bestillt med koden som fulgte med Vista. Kosta ikke et øre. Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Bra, da skal eg gjøre det Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Husk at noen tar opptil 200 kroner for dette, sjekk betingelsene for din oppgradering. Skal ha fulgt med info ang dette. f.eks Acer tar 130 kroner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå