Speedy^ Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg skal kjøpe meg nye headsett, fordi mine gamle knakk. Jeg vil ha noen med store øreklokker, og god lyd. Problemet er at jeg bare har max. 600 ,- til disposisjon til innkjøpet. Noen som har noen forslag og eventuelle webshoper jeg kan bestille på ? Lenke til kommentar
tezza Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Spar 600 kr til og kjøp Grado sr60, 1258 hos Akers Mic, kanskje verdens beste hodetelefon til under 2000 ??. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Koss ur-40 koster ca 800 kroner. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 grado er vist konge har hørt at man kan bøye bøylen litt så di blir diggere å ha på seg Lenke til kommentar
PimpLotioN Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg skal kjøpe meg nye headsett, fordi mine gamle knakk. Jeg vil ha noen med store øreklokker, og god lyd. Problemet er at jeg bare har max. 600 ,- til disposisjon til innkjøpet. Noen som har noen forslag og eventuelle webshoper jeg kan bestille på ? thumbs up for koss UR40! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Finner du Koss Porta-pro til 600 kroner så slå til. De er kanskje ikke verdens mest behagelige å ha på ørene (i forhold til ekte lukka løsninger) men lyden er uovertruffen i den prisklassen... Koss er tingen! Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 UR-40 er uber konge. Betalte ca 700 spenn for mine, kongelyd. Tror jeg kjøpte di på euronics Lenke til kommentar
meastp Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Var det ikke sånn at headsett var med mic og headphones uten? Du ville kanskje få bedre respons hvis du forandret topicen til nye headphones...? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 jeg kjøpte mine KOSS - UR20 på TG, og er veldig fornøyd med de, de sitter som de skal på hodet og har en fin og klar lyd, mye bass har den også.. det eneste som skuffa var lyd nivået. jeg klarer ikke spille "høyt nok" med de selv om jeg har kopla de opp på forsterkeren gir de seg der jeg vil ha enda litt mer guff når det kommer et bra riff og man vil skru opp litt til så gir de seg : men til vanlig ludnivå så er de kjempe bra. Det er også veldig solid, kan vrenge og vri på det så mye jeg vil og de isolerer lyder utenifra VELDIG godt. når jeg var på TG så kunne jeg bare kjenne bassen i brystet fra høytalerene på scenen. men kunne ikke høre en ting annet en min egen lyd. *thumbs up* Hvis man er veldig paranoid så er dette kanskje ikke en god egenskap Lenke til kommentar
nilka Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Det jeg lurer på er hva du har tenkt å bruke hodetelefonen til. Hvis du har tenkt å bruke dem kun til spilling er det slik at Koss Hodetelefoner har en god dyp lyd som ikke gjør at du blir sliten i øra. Derimot skal du bruke dem til å mekke musikk ville jeg aldri kjøpt koss fordi lyden disse gir er upresis og dekker over mye som kan gjøre at musikken høre dårlig på et Stereoanlegg. Hvis du skal bruke dem til bare å høre på musikk kan Koss fungere greit. det spørs da om du vil ha mye bass, for det har Koss, alt for mye etter min mening. Jeg foretrekker mindre bass og en klarere lyd. om du skal drive med musikk vil jeg enten anbefale å spare til Grado sr 60 eller hdFusion 500 fra sennheiser fra http://www.lydrommet.no/ Men som alle vet lyd er subjektivt og det beste er om du går og hører før du kjøper. Mhv Njáll Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Er det stor forskjell på Koss ur 30 og modellene over? Jeg har dem nå, og syns kanskje at de har vel mye bass.. Henning Lenke til kommentar
Dukemoen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Stikk innom Telehuset og kjøp Plantronics .audio90 Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 IKKE vær redd, jeg kjøpte for to dager siden et KOSS UR-15, og denne kostet ikke mere en 398,- og tro det eller ei, men hodetelefonene er mere en bra nok Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvis jeg skal abefale noen gode headphones til under 600 kr, MÅ jeg abefale deg Philips HP800, hvis du har råd kjøper du de som er enda 200 kr dyrere.. de er enda mer stilige å litt større, men kvaliteten på lyden er like bra. Lyden er vel ikke mye å utsette på. Kjempe bra til å høre musikk å spille spill med. De er absolutt verdt penga.. tror jeg betalte 600,- Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 *kremt* DU får kjøpt de hos expert tror jeg det var jeg kjøpte de... Bare spør etter noen til 600 spenn så viser de deg frem...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå