Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg holder på å skrive et essay om dokumentarfotografering og fotojournalistikk i norge (sett fra et historisk punkt) Noen som vet om noen gode Norske dokumentar fotografer eller fotojornalister? Hvilke norske magasiner/ aviser er spesielt gode på bilder? (ala national geographics) Både A-magasinet og VG helg kan til tider levere helt ok brukbare bilder, men er det noen andre? Noen som vet om noe relevant stoff og lese på? Endret 26. november 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 kanskje ikke helt det du er ute etter, men jeg syns fotografen til =Oslo leverer mye bra. Dimitri et eller annet hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Norsk pressefotografis "grand old man" er Johan Brun, far til Agnete Brun som også er en dyktig fotograf. Ellers bør Leif Preus kunne hjelpe deg, om han har tid. Hvis ikke kan du kanskje få hjelp fra Preus Museum, som han grunnla. Du bør også forhøre deg med Robert Meyer, som driver fotohistorie.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tusen takk Skal sjekke dem ut. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nasjonalt fotomuseum, KJV - Horten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå