FlyingPenguin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er det noen som vet hvem andre enn Dell som selger Dell ladere? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er vel mer eller mindre ingen tror jeg. Disse laderene er temmelig originale. Men jeg tror clas ohlson (eller biltema?) selger noen slike "universalladere" for noen hundrelapper. De fungerer slik at du velger en kontakt på enden som passer i din pc, så skrur du på et hjul slik at spenningen blir riktig og du har en lader. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vet du spurte om det var noen andre som solgte det, men det er nok lurest å kjøpe en fra Dell. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Kjøpte nettopp "original" Dell-lader/adapter til laptop fra ebay.com for 80 spenn inkl. frakt fra Singapore. Fungerer utmerket. Edit: Dette er selgeren: http://myworld.ebay.com/skyined/ Har også kjøpt fra denne for en stund siden: http://myworld.ebay.com/my-elink Endret 27. november 2009 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Makky Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvilken "plugg-type" trenger du...har en dell lader til overs som du kan få billig. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Det er en sånn lader som følger med Dell Inspirion 1525. Mer vet jeg ikke om den. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 kjøpte dell lader fra dell for 1 uker siden, 602kr , rådyrt.. nesten billigere å kjøpe en brukt pc med lader på finn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ta bilde av inngangen og skriv effekten. Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 kan alltids spørre på din lokale skole,, et sted må alle de stjålne laderne bli av Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det er bare å ringe dell, si at laderen din er ødelagt, så sender de en ny en uten å nøle. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er det noen som vet hvem andre enn Dell som selger Dell ladere? http://www.mytrendyphone.no/shop/lader-ada...ibel-9333p.html Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Ta bilde av inngangen og skriv effekten. Det får jeg dessverre ikke gjort, siden jeg ikke sitter på min egen data grunnet strøm mangel. Det er bare å ringe dell, si at laderen din er ødelagt, så sender de en ny en uten å nøle. Må en ikke sende inn laderen og da? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er det noe problem? Kjøp på eBay til maks 100 spenn inkl. frakt. Det er jo småpenger. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Her finner du en til 140,- pluss frakt Og den ser slik ut : Og her er det en for $25,00. Her får du en uorginal, men ny, for 167,00 plus frakt. Endret 29. november 2009 av BearCat Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Om du har orginal laderen så står det et modell nr under den.. f.eks pa-12.. Om du tar produkt nr og søker på ebay, så finner du nok en billig lader Om du ikke har orginal laderen så kan du nok klare å finne rett lader da også. Men om det står at du kan bruke 2 typer lader, så bør du nok ta den kraftigste for sikkerhetsskyld.. hvis ikke kan du ende opp med samme problem som jeg hadde en gang.. at den ikke klarte å kjøre maskina på full fart og lade samtidig.. jeg hadde faktisk bedre hastighet om jeg kjørte den på batteri, enn om laderen sto i.. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Melbyes, har din lader slik plugg som BearCats bilde viser? I såfall kan du bare bekrefte volt/ampere på din. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er bare å ringe dell, si at laderen din er ødelagt, så sender de en ny en uten å nøle. Må en ikke sende inn laderen og da? Trengte ikke jeg når jeg hadde PC fra Dell. Lenke til kommentar
eXXon82 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det greieste er å kjøpe en original Dell-lader. Pluggen som går inn i PCen har i tillegg til pluss og minus, en tredje leder som gir 8 volt. Sistnevnte sender informasjon om hvorvidt laderen er original og maks effekt på laderen (90w, 115w eller 150w). Jeg har en HP laptop med lader med samme plugg og som yter det samme som laderen til min Inspiron 9400. Dell'n nekter å ta i mot strøm fra den. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Her finner du en til 140,- pluss frakt Og den ser slik ut : Og her er det en for $25,00. Her får du en uorginal, men ny, for 167,00 plus frakt. Det er nok en sånn Men den du linker til er en PA-10, det jeg trenger er en PA-12. Vet ikke hva forskjellen er jeg men... Har noen av dere kjøpt noe derfra, slik at det er trygt å kjøpe der? Lenke til kommentar
eXXon82 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det er nok en sånn Men den du linker til er en PA-10, det jeg trenger er en PA-12. Vet ikke hva forskjellen er jeg men... Har noen av dere kjøpt noe derfra, slik at det er trygt å kjøpe der?90 PA-10 er 90 W lader mens PA-12 er 65 W lader. PA-15 er 150 W lader. PA-13 er 130 W lader.Så vidt jeg vet kan du bruke alle disse laderene. Jeg fikk med PA-10 når jeg kjøpte min Inspiron 9400, men har nå betstilt meg en PA-15 da jeg har byttet CPU og OC'a skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå