Tom-Stian Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei, skal ha en framføring i spansk, men er så ganske opptatt for tiden med prøver og tentamen, så jeg har liksom ikke tid til å lage teksten fullstendig... Kan noen oversette dette for meg? ____________________________________________ Jeg står opp kl 07:00 hver dag. Her er badet jeg steller meg på. Dette er min frokost nesten hver morgen. Dette er skolen som jeg tar bussen til. Når jeg kommer hjem er det oftest middag. Dette er rommet jeg gjør lekser på. Når jeg har tid, spiller jeg veldig mye. Legger meg kl 23:30 hver kveld. ____________________________________________ Har vært bra om dere har oversatt dette til meg. Helst ikke bruk translate.google.com siden jeg kunne ha gjort det selv. Takk på forhånd : ) Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Google translate gir deg vel en god indikasjon Mht. ord o.l. Endret 26. november 2009 av doogy93 Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Altså.. google translate gir en indikasjon ja, men med helt feile ord. Verb osv som vi ikke har lært engang. "Feil" ord iblant også. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Oversett til engelsk, også bruker du google translate. Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Oversett til engelsk, også bruker du google translate. skal prøve... er vell flere som legger in bedre løsninger i usa og england i guess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå