riple Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg skal til USA i julen, og trenger naturligvis en bil. Leiebil vel å merke. Spørsmålet mitt er: Hva slags bil kan jeg egentlig forvente meg i en "Compact car class"? Det står Ford Focus or similiar, som gjør meg litt betenkt. Noen erfaringer med hva slags bil du får hos Hertz når du leier compact? Takker Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har ingen erfaringer, men ville tro at Ford Focus er blant de fineste av bilene de tilbyr, ford er jo et dyrt merke. Kan sikkert forvente en bil i kompaktklassen som er billig i innkjøp eller med liten tapsverdi. Seat / Renault / Opel ville jeg gjettet på. Ta alt med en klype salt, kun gjetninger. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Seat / Renault/ Opel er alle bilmerker som ikke selges i USA. Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Korttenkt der, min feil! Vauxhall Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ford er dyrt merke? Ingen av de du nevner selges i USA så de er det neppe, noe slikt kanskje: http://www.chevrolet.com/vehicles/2009/aveosedan/overview.do http://www.nissanusa.com/versa/#/photos/exterior-photos/ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vauxhall selges heller ikke i statene. Jeg har foreløpig ikke greid å søke meg frem til noen andre biler som inngår i compact car-klassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Som Compact i USA får du en Ford Focus eller tilsvarende, ganske lik den du får i Europa. Greit nok hvis man er 1-2 personer, ville gått opp et hakk eller tre likevel, vi snakker om et land der mange synes at Audi Q7 er en trang bil. Lenke til kommentar
riple Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Chevrolet Aveo står i "Economy" class, som er en mindre bilklasse.. Ford Focus er jo i Norge en helt fin størrelse på bil om man ikke skal kjøre en million mil. Jeg tror jeg kommer til å kjøre kanskje 3 timer hver dag i ca. 8 dager. Vil jo gjerne ha en komfortabel bil men ønsker ikke å bruke alle penga på det da jeg er der for å kjøre brett - ikke bil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå