Scroogey Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har problemet med at når jeg slår av PCen så starter den på nytt rett etter den har slått seg av, akkurat som om jeg ba om å starte maskinen på nytt. Hva er feil? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Bruker du power-knappen til å skru pcen av? I så fall vil jeg tippe at power og reset knappen er koblet om hverandre. Hvis ikke så hadde jeg tatt en full virus og malware scan. Hørtes rart ut :S Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Nei, jeg slår av på vanlig måte. Får prøve virusscan, har installert masse crap i det siste. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Fant og fjernet en mistenkelig fil, men har problemet fortsatt. Hva skal jeg gjøre?!?! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Neste jeg vil sjekke er i BIOSen din om du har noe "PWR ON" ved enten at en tast trykkes eller noe sånt. For om du bruker USB tastatur kan dette feiltolkes som ett oppstarts signal til tider. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Åssen sjekker jeg det? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Trykk "del" når du starter pcen for å komme inn i Bios. Du kan kanskje først prøve å sette til "failsafe defaults" (da burde vel en sånn powerup fra tastaturet blir avslått). Hvis ikke så finner du noe powerup keyboard usb greier der inne et eller annet sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå