Sacho_chan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg er ei jente på 17 år som har vært sammen med typen min i snart 2 mnd. Vi har ikke begynt å si at vi elsker hverandre ennå, pga jeg er litt usikker og vi ville ikke gå for fort fram, samtidig som jeg aldri har følt det slik for en gutt før. Jeg lurte på om det er noen som vet når man er "klar" for å si det?? Noen som på en måte kan beskrive følelse, når man er "klar"? Takk Endret 26. november 2009 av Sacho_chan Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Tror dette er veldig opp til hver enkelt. Hvis du har lagt deg noen personlige følelsesmessige "regler" for hva som bør være i ordet å elske, og han oppfyller kravene, så er det bare å si det. 2 mnd er ikke å gå for fort frem, men det kommer veldig an på hvordan og når du sier det. Hvis du føler det er rett å si det, så er det det, for deg. Med andre ord: Det er kun du som kan si når du føler det er rett å si det. Jeg kan ikke engang forklare selv når jeg mener det er passende å si det. For meg så kommer det bare et tidspunkt når jeg føler det er naturlig å si det. Endret 26. november 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det sier seg selv at jeg elsker deg kan man ikke si til hvem som helst. Det er bare en følelse du får at den personen du er med betyr veldig mye for deg og at du ikke klarer deg uten han/henne på en måte. Jeg har feks bare sagt det en gang til en person som jeg var sammen med og akkurat der og da føltes det bare riktig å si det. Det er bare en følelse du får en god følelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå