MetalMarius Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 jeg har tenkt meg på kiss konsert på lerkendal og jeg lurer på hva aldersgrensen er. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vanskelig å si. Jeg tipper 18, men du kan jo kontakte arrangør LiveNation og spørre dem. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 jeg vil ikke tro at der er aldergsgrense i det hele tatt. Sist jeg var på kiss konsert var der mange som var under både 18 og 10.. Og sånn har det vel vært på de aller fleste store konserter jeg har vært på. Men Martine er en smart liten pike, Livenation vil kunne svare på dette for deg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vil absolutt ikke tro at det er noen aldersgrense. Stadionkonserter pleier ikke å ha det. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 det blir sikkert slik som det var med maiden på lerkendal, den bakerste halvdelen eller noe var med ølservering og den frammerste delen var uten. sånn at man kan drikke på konserten eller komme og være under 18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå