PyrionZ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hadde en liten diskusjon om hvilke typer potter som lager mest leven, men ingen ble enige. Så derfor spør jeg her. Hvilke potter/endestusser mener DERE at gir mest leven? (I sammenheng med rakrør) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Den beste lyden får du nok fra dette eksosanlegget, men hva gjelder deres diskusjon vil nok en japsepotte til 500 kroner sammen med det her burde gi like mye street-cred: Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det blir umulig å svare på, uten å vite hvilken bil det er snakk om, og hvilken motorstørrelse osv... Er det mere bråk på en gammal, harry, orginal, trøtt bil det er snakk om, så er IKKE det kult, så der foreslår jeg at du sier til kompisen din at han har rett, og at du synes det orginale eksosanlegget er bra nok Eksosanlegget skal stå i stil med motoren, og gjerne bråke minst mulig hvis du har skikkelig rå motor, så kan evt de som vil prøve seg få seg en overraskelse Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Aldri sagt at det skulle på en bil. Tenkte på utformingen. Dette skal på en herje atv som skal brukes i vinter, og det skal bråke! Derfor lurer jeg på hvilke typer utforminger/endestusser lager mest lyd. Veit mange skråkapper, men hjelper det så veldig mye på lyden? Endret 26. november 2009 av -pyrion- Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvis det bare skal bråke, så er det svære rake rør, forma som en trakt (megafon) eller skru av alt ved motoren Bråker fett med fri eksos på 125 gokarten min iallefall Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Vil helst ikke miste effekten, men da blir det å kappe av lyddemperen, og sette doble rake rør;D Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Heller sette på trakter da så funker det som megafon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå